Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2016

Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΡΙΣΝΑΜΟΥΡΤΙ



Σε εκείνους τους καιρούς κατά τους οποίους η Άννα Μπεσάντ κατείχε την προεδρία της Θεοσοφικής κοινωνίας, υπήρξε μια σύγκρουση μέσα σε αυτήν την θαυμάσια οργάνωση, της οποίας θεμελιωτής ήταν η Μεγάλη Μυημένη Έλενα Πετρονίλα Μπλαβάτσκυ. Το πρόβλημα που παρουσιάστηκε ήταν η περίπτωση Κρισναμούρτι.

Η κυρία Μπεσάντ σήκωσε το δάχτυλο για να βεβαιώσει στους τέσσερις ανέμους ότι ο μικρός Ινδός ήταν η ζωντανή ενσάρκωση του Ιησού Χριστού.

Ο Leadbeater, ο μεγάλος διορατικός και πάρα πολλοί άλλοι εξέχοντες Θεόσοφοι ήσαν απόλυτα σύμφωνοι με την κυρία Μπεσάντ και ορκίζονταν ότι ο μικρός Ινδοστανός ήταν ο Ιησούς Χριστός ενσαρκωμένος εκ νέου. Σήμερα θυμόμαστε το ίδρυμα εκείνης της τάξης, ονομαζόμενο το Αστέρι της Ανατολής, του οποίου μοναδικός σκοπός ήταν να υποδέχεται Μεσσίες. Αργότερα, ο ίδιος ο Κρισναμούρτι το διέλυσε. Από εκείνη την εποχή υπήρξε μια διάσπαση στους κόλπους της θεοσοφικής κοινωνίας.

Άλλοι σιγουρεύτηκαν ότι ο Κρισναμούρτι ήταν ο Μεσσίας και άλλοι δεν δέχτηκαν αυτήν την άποψη και αποχώρησαν από την Θεοσοφική Κοινωνία. Μεταξύ αυτών που απεχώρησαν ξεχωρίζει ο Δόκτωρ Ροντόλφο Στάινερ, ισχυρός φωτισμένος διορατικός, εξέχων διανοητικός, θεμελιωτής της Ανθρωποσοφικής Κοινωνίας. Το έργο του Στάινερ είναι μεγαλειώδες. Τα έργα του είναι Πηγές βαθιάς σοφίας. Επίσης ξεχωρίστηκε από την Θεοσοφική Κοινωνία η Ισπανική ομάδα του Marco Aurelio. Η διάσπαση που συνέβη στους κόλπους εκείνης της περίφημης Όταν οι Μπεσάντ, Leadbeater και άλλοι μελετούσαν την περίπτωση Κρισναμούρτι, έμειναν έκθαμβοι από το μεγαλειώδες φως εκείνου του Χριστικοποιημένου Βούδα και καθώς δεν γνώριζαν τον Χριστικό Εσωτερισμό, πίστεψαν με σιγουριά ότι ο Κρισναμούρτι ήταν η επανενσάρκωση του Ιησού Χριστού. Το λάθος δεν ήταν στην διόραση, το λάθος ήταν στην έλλειψη διανοητικής μόρφωσης. Αυτοί γνώριζαν μόνο τον θεοσοφικό Επταδισμό. Αυτοί γνώριζαν μόνο το σώμα, την ψυχή και το πνεύμα, αλλά αγνοούσαν ότι πέρα από αυτά… κάθε άνθρωπος έχει την Ακτίνα του (τον εσωτερικό του Χριστό) που τον ενώνει με το Απόλυτο. κοινωνίας ήταν μια πραγματική αποτυχία. 

Εμείς χρειαζόμαστε να αναλύσουμε την περίπτωση Κρισναμούρτι. Εφ’ όσον άλλοι ήσαν πεπεισμένοι ότι αυτός είναι η επανενσάρκωση του Ιησού Χριστού και άλλοι έλεγαν ότι είναι ένας αγνοών ο οποίος το μόνο που γνώριζε ήταν να χειρίζεται αυτοκίνητο, να παίζει τένις κτλ! Εν ολίγοις: Σε τί μένουμε; Τελικά τι; Το πιο περίεργο και παράξενο είναι ότι οι πιο μεγάλοι διορατικοί της Θεοσοφικής Κοινωνίας χωρίστηκαν σε δυο αντίθετες φατρίες, οπότε αναβλύζουν απόλυτα λογικές αυτές οι ερωτήσεις: Γιατί χωρίστηκαν οι Διορατικοί; 

Οι Διορατικοί είδαν το εσωτερικό είναι του μικρού Ινδού. Γιατί λοιπόν δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν; Επειδή κάποιοι Διορατικοί είδαν με έναν τρόπο και κάποιοι άλλοι με διαφορετικό τρόπο; Είναι δυνατόν οι Διορατικοί να αντιφάσκουν μεταξύ τους; Αν οι Διορατικοί είδαν το εσωτερικό είναι του Κρισναμούρτι, για ποιο λόγο δεν συμφώνησαν με την μια άποψη;Από την Φυσική άποψη, χίλια άτομα, βλέποντας ένα αντικείμενο, λένε: αυτό είναι ένα τραπέζι, μια καρέκλα, μια πέτρα, κτλ, κτλ ή βλέποντας ένα άτομο, όλος ο κόσμος λέει, είναι ένας άντρας, ή μια γυναίκα, ή ένα παιδί κτλ. Τί συμβαίνει λοιπόν με την διόραση; Για ποιο λόγο οι Διορατικοί δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν στην συγκεκριμένη περίπτωση του μικρού Ινδού; Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Κρισναμούρτι ήταν μια πραγματική Σπαζοκεφαλιά για την Θεοσοφική Κοινωνία. 

Το πιο σοβαρό είναι να βλέπει κανείς Διορατικούς να μάχονται μεταξύ τους. Αυτό είναι κάτι που μπερδεύει τον νου αυτών που μέχρι τώρα αρχίζουν αυτές τις σπουδές. Ο Κρισναμούρτι έπεσε σε σκεπτικισμό που διήρκεσε αρκετά χρόνια και στο τέλος αντέδρασε και άρχισε την αποστολή του. Όλοι εμείς οι εσωτεριστές Γνωστικοί αδελφοί αποφασίσαμε να ερευνήσουμε στους ανώτερους κόσμους την περίπτωση Κρισναμούρτι. Μετά από υπομονετικές εργασίες φθάσαμε στα ακόλουθα συμπεράσματα: 

Πρώτο: Κάθε άνθρωπος είναι μια τριάδα από σώμα, ψυχή και πνεύμα. Δεύτερο: Όταν το πνεύμα νικά την ύλη είναι ένας Βούδας. Τρίτο: Όταν η ψυχή εξαγνίζεται και αγιοποιείται, τότε ονομάζεται Μποντισάτβα. Τέταρτο: Το πνεύμα του Κρισναμούρτι είναι ένας Βούδας. Πέμπτο: Η ψυχή του Κρισναμούρτι είναι ένας Μποντισάτβα. Στην Ασία υπήρχαν πολλοί Βούδες που ακόμη δεν έχουν ενσαρκώσει τον Χριστό. 

Μέσα σε κάθε άνθρωπο υπάρχει μια ακτίνα που μας ενώνει με το απόλυτο. Αυτή η ακτίνα είναι ο ιδιαίτερός μας απαστράπτων Δράκος της σοφίας, ο Εσωτερικός Χριστός, η Σεφιρωτική κορώνα. Οι Βούδες που δεν έχουν ενσαρκώσει τον εσωτερικό Χριστό, δεν έχουν ακόμη Χριστικοποιηθεί. Ο Βούδας του Ινδού Κρισναμούρτι ενσάρκωσε ήδη τον Απαστράπτοντα Δράκοντα της σοφίας του, την ιδιαίτερή του Ακτίνα, τον δικό του εσωτερικό Χριστό. 

Όταν οι Μπεσάντ, Leadbeater και άλλοι μελετούσαν την περίπτωση Κρισναμούρτι, έμειναν έκθαμβοι από το μεγαλειώδες φως εκείνου του Χριστικοποιημένου Βούδα και καθώς δεν γνώριζαν τον Χριστικό Εσωτερισμό, πίστεψαν με σιγουριά ότι ο Κρισναμούρτι ήταν η επανενσάρκωση του Ιησού Χριστού. Το λάθος δεν ήταν στην διόραση, το λάθος ήταν στην έλλειψη διανοητικής μόρφωσης. Αυτοί γνώριζαν μόνο τον θεοσοφικό Επταδισμό. Αυτοί γνώριζαν μόνο το σώμα, την ψυχή και το πνεύμα, αλλά αγνοούσαν ότι πέρα από αυτά… κάθε άνθρωπος έχει την Ακτίνα του (τον εσωτερικό του Χριστό) που τον ενώνει με το Απόλυτο. 

Αυτοί είδαν τον εσωτερικό Θεό του Κρισναμούρτι και πίστεψαν ότι ήταν ο Ιησούς της Ναζαρέτ και αυτό ήταν το λάθος τους. Το πιο σοβαρό ήταν η ζημιά που έκαναν στον μικρό Ινδό. Όταν ενός Μποντισάτβα του πουν ότι είναι ένας Δάσκαλος, χάνεται, βλάπτεται, κομπλεξάρεται. Ο μικρός Ινδός είδε να μαλώνουν οι διευθύνοντες εξαιτίας του και το αποτέλεσμα ήταν ένα ψυχολογικό τραύμα για την ανθρώπινη προσωπικότητά του. ο Κρισναμούρτι έχει ένα ψυχολογικό τραύμα. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι του έκαναν μεγάλη ζημιά. Οι Ιεράρχες της Θεοσοφίας όφειλαν να αφήσουν σε ειρήνη τον μικρό Ινδό. Αυτός θα είχε επιστρέψει ελεύθερα στην Ινδία, και τότε το έργο του θα είχε γίνει θαυμάσιο. 

Ο μεγάλος Βούδας του Κρισναμούρτι δεν μπόρεσε να δώσει όλο του το μήνυμα, γιατί ο Μποτισάτβα έχει ένα ψυχολογικό τραύμα. Αν εξετάσουμε την διδασκαλία του Κρισναμούρτι, βλέπουμε ότι το καλύτερο είναι βουδιστικό. Δυστυχώς δεν γνωρίζει τον Χριστικό εσωτερισμό. Ο μικρός Ινδός ήπιε στην πηγή του βουδιστικού Ευαγγελίου. Είναι κρίμα που δεν μελέτησε τον Χριστιανικό εσωτερισμό. Αργότερα ανέμειξε την Βουδιστική φιλοσοφία με την επίσημη φιλοσοφία του Ανατολικού κόσμου. 

Η διδασκαλία του Κρισναμούρτι είναι το αποτέλεσμα αυτής της ανάμειξης. Η διδασκαλία του Κρισναμούρτι είναι Βουδισμός. Η διδασκαλία του Υδροχόου θα είναι το αποτέλεσμα της ανάμειξης του Βουδιστικού Εσωτερισμού με τον Χριστιανικό Εσωτερισμό. Η διδασκαλία του Κρισναμούρτι είναι ΚΑΘΑΡΟΣ Βουδισμός. Ωστόσο η ζωντανή πηγή αυτής της διδασκαλίας είναι το θαυμάσιο Ευαγγέλιο του Κυρίου ΒΟΥΔΑ. Εμείς δεν είμαστε ενάντιοι στον Κρισναμούρτι, αλλά θλιβόμαστε που ο εσωτερικός Βούδας αυτού του Ινδοστανού φιλοσόφου δεν μπόρεσε να δώσει όλο το μήνυμα. Αυτό είναι όλο. Όταν ένας Διορατικός ανακαλύπτει ότι ο εσώτερος (το πνεύμα) κάποιου ανθρώπου είναι δάσκαλος, το καλύτερο είναι να σωπάσει για να μη βλάψει το άτομο. 

Όταν κάποιος φτάσει να γνωρίσει ότι το εσωτερικό του Είναι, είναι Δάσκαλος γεμίζει υπερηφάνεια και υπεροψία (ευτυχώς ο Κρισναμούρτι γνώριζε να είναι ταπεινός). Υπάρχουν επίσης πεσμένοι Μποδισάτβας. Αυτοί είναι χειρότεροι και από τα δαιμόνια. Σε κανέναν δεν πρέπει να λέγεται ότι είναι Δάσκαλος. Ο Διορατικός πρέπει να είναι σώφρων. Ο Διορατικός πρέπει να ξέρει να σωπαίνει. 

Το πνεύμα ενός ανθρώπου μπορεί να έχει επιτύχει τον βαθμό του Δασκάλου σε κάποια αρχαία μετενσάρκωση. Ο Μποδισάτβα (η ψυχή του Δασκάλου) μπορεί να έπεσε αργότερα, οπότε σήμερα ζει στο μονοπάτι του κακού. Ο Δάσκαλος δεν πέφτει. Αυτός που πέφτει είναι ο Μποδισάτβα (ψυχή) του Δασκάλου. Ο Διορατικός πρέπει να είναι σώφρων και πριν ανακηρύξει κάποιον Δάσκαλο, να περιμένει με υπομονή πολλά χρόνια για να δει πως συμπεριφέρεται στην ζωή ο από σάρκα και οστά άνθρωπος, ο Γήινος Μποδισάτβα. Ο Δάσκαλος μπορεί να είναι πολύ μεγάλος εκεί ψηλά, αλλά ο άνθρωπος από σάρκα και οστά εδώ κάτω είναι επικίνδυνος. Σε κάθε περίπτωση από τα φρούτα τους θα τους αναγνωρίσετε. 

Η Μπλαβάτσκυ λέει ότι το μυστήριο της διπλής προσωπικότητας είναι ένα από μεγαλύτερα μυστήρια του αποκρυφισμού. Όλοι οι καυγάδες και τα λάθη της Θεοσοφικής Κοινωνίας είναι η αιτία του τραύματος του Κρισναμούρτι. Η περίπτωση Κρισναμούρτι είναι πολύ σημαντική. Ο δόκτωρ Στάινερ γνώριζε τα Χριστικά Μυστήρια και για αυτό δεν αφέθηκε να μπερδευτεί. Ο Στάινερ ήταν γνωστικός. Ο Στάινερ δεν δέχθηκε ότι ο Κρισναμούρτι ήταν η μετενσάρκωση του Ιησού Χριστού. Πολλοί ακολούθησαν τον Στάινερ και πολλοί άλλοι την κυρία Μπεσάντ. Ο Διορατικός Στάινερ είχε μιαν απέραντη διανοητική μόρφωση και για αυτό δεν έπεσε σε αυτό το λάθος, ήταν ένας πραγματικός Ροδόσταυρος Γνωστικός.


A.Δ.Σαμαέλ Αούν Βεόρ 
(ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΙΑΣ 
ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ)


Δεν υπάρχουν σχόλια: