Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΙ & ΚΥΚΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ






Ο ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ ΜΠΕΛΙΛΙΝ 


Μπελιλίν, Μπελιλίν, Μπελιλίν 
Αμφορέα της σωτηρίας 
Θα ήθελα να ήμουν μαζί σου 
Ο υλισμός δεν έχει καμία δύναμη πάνω μου
Μπελιλίν, Μπελιλίν, Μπελιλίν 

Τραγουδιστά Χ3 φορές ή και όσες ακόμα χρειαστεί για να καθαρίσει ο χώρος απ' τις αρνητικές οντότητες. 

Ο Μπελιλίν είναι ένας θείος άνεμος που διώχνει μακριά την αρνητικότητα. 


Ο ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ

Για να κάνεις αυτόν τον εξορκισμό, τοποθετείς το αριστερό σου χέρι πάνω στο ηλιακό σου πλέγμα, το οποίο είναι γύρω από τον αφαλό. 

Αυτό σε προστατεύει από αρνητικές οντότητες καθώς προφέρεις τον εξορκισμό. 

Σχηματίζεις με τα δάχτυλα του δεξιού σου χεριού το σχήμα ενός όπλου με τον δείκτη και τα μεσαία δάχτυλα να εκτείνονται, ενώ τα άλλα δύο δάχτυλα κλειστά και τον αντίχειρα προς τα πάνω.

Εκτείνεις τον βραχίονα σου ευθεία μπροστά σου, δείχνοντας στην οντότητα αν βλέπεις κάποια, και μετά προφέρεις τις παρακάτω λέξεις τρεις φορές: 

Στο όνομα του Δία. Πατέρα των Θεών. 
Σε εξορκίζω. Τε Βιγκός Κοσιλίμ. 





ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Πατέρα μου, Θεέ μου, Κυριέ μου, σε παρακαλώ να διατάξεις τον στοιχειώδη μεσολαβητή μου να σχηματίσει ένα μαγικό κύκλο προστασίας γύρω μου (ή γύρω απ το κρεβάτι μου, ή γύρω απ το δωμάτιο κλπ), έτσι ώστε να μην μπορεί καμία αρνητική οντότητα να με βλάψει.

Καθώς λες τις παραπάνω λέξεις φαντάζεσαι ένα κύκλο να δημιουργείται από μία ακτίνα φωτός και να σχηματίζεται γύρω από οτιδήποτε διάλεξες. 

O Πατέρας είναι η αρσενική άποψη του Είναι του κάθε ένα από εμάς. Ζητάμε από αυτό το μέρος του Είναι, γιατί έχει τη δύναμη να το κάνει. 

Επί 3 φορές η επίκληση. O κύκλος παραμένει μέχρι να βγεις από αυτόν, όταν βγεις τότε σπάει. Επίσης αν τον διαπεράσει κάποιος άλλος τον κύκλο ή ακόμα και κάποιο ζώο, τότε αυτός και πάλι σπάει.


Αυτό μπορεί να γίνει πριν πέσεις για ύπνο το βράδυ ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή νομίζεις ότι χρειάζεται να τον κάνεις. 

Με τον κύκλο μένουμε προστατευμένοι και στο αστρικό σώμα από εξωτερικές παρεμβάσεις, αλλά δεν μπορούμε να μείνουμε προστατευμένοι από τα δικά μας εγώ, αυτά μπορούν να πάρουν τερατώδεις μορφές και να νιώσουμε ότι μας επιτίθενται και για αυτό πρέπει να χρησιμοποιούμε εξορκισμούς.



Επίσης, οι εξορκισμοί του Διός και το Belilin μας χρησιμεύουν σαν όπλο προστασίας στο αστρικό, όταν ξεδιπλωνόμαστε αν υπάρχει κάτι που δεν μας αρέσει από όπου βγαίνει αρνητική ενέργεια χρησιμοποιούμε τους εξορκισμούς και εξαφανίζεται. Με την κατάλληλη προφορά σε ένα εφιάλτη αν έχουμε συνείδηση μπορούμε να κάνουμε να εξαφανιστούν αυτές οι οντότητες.


Το Μπελιλίν τραγουδισμένο απ'το Δάσκαλο Σαμαέλ!



Δεν υπάρχουν σχόλια: