Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

ΚΟΛΑΣΗ (οι 9 Δαντικοί κύκλοι ή οι 9 υποδιαστάσεις)



Κάθε υποδιασταση έχει τους δικούς της νόμους και όσο κατεβαίνουμε και σφίγγει ο κλοιός οι νόμοι είναι περισσότεροι και πιο αβάστακτοι και μας κάνουν να υποφέρουμε περισσότερο. Φανταστείτε ότι ο φυσικός μας κόσμος (γι αυτούς που ζουν στη φύση) διέπεται από 48 νόμους.



Οι 9 υποδιαστασεις της κόλασης είναι οι εξής:



1η υποδιασταση, Σελήνη με 96 νόμους: Στον πρώτο κύκλο εισέρχονται αυτοί που αμελούν τον εαυτό τους και οι αβάπτιστοι.


2η Υποδιάσταση, Ερμής με 192 νόμους: Στο δεύτερο κύκλο εισέρχομαστε λόγω γοητείας. π.χ. Ποδόσφαιρο, σαπουνόπερες, Λαγνεία, μοιχεία κλπ.

3η Υποδιάσταση, Αφροδίτη με 288 νόμους: Στον 3ο κύκλο εισερχόμαστε λόγω κακής διαχείρησης στο σπίτι, αυτοί που κάνουν όργια, οι μέθυσοι, οι λαίμαργοι.

4η Υποδιάσταση, Ήλιος με 384 νόμους: Στον 4ο κύκλο εισερχόμαστε λόγω φιλαργυρίας, λόγω σπατάλης και λόγω κατάχρησης της ζωής.

5η Υποδιάσταση, Άρης με 480 νόμους: Στον 5ο κύκλο εισερχόμαστε λόγω μίσους, βίας και κάθε είδους θυμού.

6η Υποδιάσταση, Δίας με 586 νόμους: Στον 6ο κύκλο εισερχόμαστε λόγω υπερηφάνειας, αυτοαγάπης και ματαιοδοξίας.

7η Υποδιάσταση, Κρόνος με 672 νόμους: Στον 7ο κύκλο εισερχόμαστε απο φόβο, τρόμο, λόγω βίας ενάντια στη φύση και στο θεό.

8η Υποδιάσταση, Ουρανός με 768 νόμους: Στον 8ο κύκλο εισερχόμαστε λόγω πραγματων χωρίς δικαιοσύνη και λόγω διαφθοράς.

9η Υποδιάσταση, Ποσειδώνας με 864 νόμους: Στον 9ο κύκλο εισέρχονται οι προδότες και οι ολοκληρωτικά εκφυλισμένοι όπου και εκεί πραγματοποιείται η ολοκληρωτική διάλυση, ο θάνατος του θανάτου.

Κι όμως... οι "άνθρωποι" ζούμε καθημερινά σε αυτούς τους κύκλους. Πως γίνεται αυτό? 
Το εγώ για να τραφεί χρειαζεται μια συμβατή ενέργεια που είναι κατάλληλη και η οποία έχει ένα συγκεκριμένο αριθμό υδρογόνων, σύμφωνα με τον κύκλο που ανήκει. Αυτή η ενέργεια όμως που χρειάζεται το εγώ με αυτά τα βαριά υδρογόνα δεν υπάρχει στο φυσικό κόσμο που υπάρχουν οι 48 νόμοι. Αυτή η ενέργεια όμως, υπάρχει στις διάφορες υποδιαστάσεις. Τότε λοιπόν το εγώ για να την πάρει, μας κατεβάζει στις δικές μας υποδιαστάσεις μέσω της ταύτισης με κάποιο γεγονός.Εμείς κατεβαίνουμε στις δικές μας κολάσεις, ταυτισμένοι με αυτό το εγώ, και με αυτόν τον τρόπο αυτό μας πηγαίνει στο μέρος που κατοικεί. Τρεφεται με την ενέργειά μας και άπαξ και τραφεί, μας "αφήνει ελεύθερους", μας επιτρέπει να επιστρέψουμε στο φυσικό κόσμο και όταν επιστρέψουμε λέμε: "Τώρα μου πέρασε το πρόβλημα".
Παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι το εγώ του θυμού χρειάζεται "να τραφεί". Όπως το εγώ του θυμού σχετίζεται με τον 5ο κύκλο της αβύσσου, η ενέργεια που χρειάζεται αποτελείται απο Υδρογόνα που σχετίζονται με τον κόσμο των 480 νόμων, υδρογόνα πολύ βαριά και αφού αυτά δεν υπάρχουν στον φυσικό κόσμο, η λύση για να τραφεί είναι να μας κατεβάσει στον κόσμο των 480 νόμων. Αυτή η κάθοδος πραγματοποιείται μ έναν ψυχολογικό τρόπο, όταν ταυτιζόμαστε με κάποιο γεγονός της ζωής και επιτρέπουμε στο εγώ να πάρει τον έλεγχο. Όταν βρεθούμε "κάτω" το εγω τρέφεται με όλη αυτή την ενέργεια , μας ρουφάει κυριολεκτικά και όταν χορτάσει μας αφήνει και το άτομο αναφωνεί: Τώρα μου πέρασε ο θυμός.

Η κάθοδος στην άβυσσο, στις δικές μας προσωπικές αβύσσους συμβαίνει κάθε φορα που ταυτιζόμαστε με ένα εγώ. Γινόμαστε στην ουσία ενεργειακή τροφή των εγώ, μας ρουφάνε και όταν μας αφήνουν είμαστε "ράκος".

Αναλογιστείτε τη ζωή μας: Ξυπνάμε το πρωί με άγχος για τη δουλειά, πως θα πάει, τι θα κάνουμε σήμερα κλπ.... άγχος=φόβος=672 νόμοι. Πάμε στη δουλειά... εκνευριζόμαστε με τον πελάτη ή το αφεντικό κλπ.... θυμός=480 νόμοι. Γυρίζουμε το μεσημέρι στο σπίτι, πεινασμένοι και κατακουρασμένοι πέφτουμε με λαιμαργία στο φαγητό μας ,288 νόμοι. Ανοίγουμε την τηλεόραση, βλέπουμε ειδήσεις, εκλογές, τρομοκρατία κλπ, φόβος=672 νόμοι. Όλη τη μέρα η ψυχή μας ανεβοκατεβαίνει στις κολάσιμες υποδιαστάσεις και εμείς υποφέρουμε και το οξύμωρο είναι ότι δεν ξέρουμε γιατί υποφέρουμε.

Γι αυτό η αποταυτιση και ο θάνατος των εγώ είναι μονόδρομος για την ελευθερία, από έλεος για τον ίδιο μας τον εαυτό και την ψυχή μας!

-Χριστουγεννιάτικα Μηνύματα 1973-1974: Ναι, υπάρχει κόλαση, Ναι, υπάρχει Διάβολος, και Ναι υπάρχει Κάρμα. (Α.Δ.Σαμαέλ)
-Ο Ψυχολογικός Θάνατος. (Α.Δ. Μichael)