Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

(Κεφ.3-4) Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ


ΚΕΦΑΛΑΙΑ 3-4


3. ΗΜΕΡΑ 3η
Σήμερα ξύπνησα από τις καμπάνες που κτυπάγανε, πρωί, πρωί,είναι Κυριακή και θυμόμουνα ένα όνειρο περίεργο που είδα, θα το συζήταγα αργότερα με τον Ερμή. Αποφάσισα να γράψω ότι συζήτηση είχα με τον Ερμή τις δύο προηγούμενες ημέρες, μου ήταν πολύ δύσκολο να βάλω σε τάξη την συζήτηση που είχαμε, προσπάθησα να θυμηθώ την κάθε λεπτομέρεια, μου φαινόταν σχεδόν ακατόρθωτο δεν ήξερα αν με αισθανόταν γιαφίλο του, αλλά ένιωθα ότι τον ήξερα από πολλά χρόνια πριν.

Το απόγευμα ξεκίνησα να συναντήσω στο γνωστό σημείο τον φίλο μου, όταν στο δρόμο αισθάνθηκα μια ανθρώπινη παρουσία, γύρισα και κοίταξα και είδα τον Ερμή να έρχεται με μια τσάντα στον αριστερό του ώμο και ένα ραβδί στο δεξί του χέρι. Τον καλησπέρισα, και μου είπε αν ήθελα να πάω σπίτι του, του έγνεψα καταφατικά και ξεκινήσαμε για το σπίτι του. Τον ακολούθησα, όταν κάποια στιγμήμου λέει στη μέση ενός μονοπατιού στις πρόποδες ενός βουνού: «Εδώ είναι το σπίτι μου.» Κοίταξα προς τη μεριά του βουνού βλέποντας μόνο θάμνους, όταν είδα τον Ερμή να ανεβαίνει το βουνό και να εξαφανίζεται πίσω από ένα μεγάλο θάμνο, τον ακολούθησα και είδα την είσοδο μιας σπηλιάς μπήκα μέσα και είδα ένα μεγάλο λυκόσκυλο να με πλησιάζει, άρχισε να με μυρίζει, και νόμιζα ότι είναι ήρεμο και πήγα να το χαϊδέψω όταν οπισθοχώρησε με το να έχει τα πόδια σταθερά κινώντας το σώμα του προς τα πίσω δείχνοντάς μου τα δόντια του και βγάζοντας ένα άγριο γρυλισμό, δεν έδειξα ότι φοβήθηκα, όταν γύρισε ο Ερμής και φώναξε επιτακτικά στον σκύλο: «έλα εδώ» και γύρισε λέγοντας μου ότι δεν πιάνεται εύκολα φίλος πρέπει να κάνεις υπομονή να σε συνηθίσει και να σε γνωρίσει πρώτα και θα γίνει φίλος σου. Ρώτησα: «πως τον λένε;»

«Άρμπη τον λένε» και έκατσε σε μια καρέκλα και μου έδειξε να κάτσω σε μια άλλη, κοίταξα το χώρο γύρω μου και δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από ένα κανονικό σπίτι, ένας τετράγωνος χώρος γύρω στα 60 με 70 τετραγωνικά. Είδα ότι είχε όλα τα ηλεκτρικά σκεύη, σηκώθηκε και με ρώτησε αν ήθελα τίποτα μου είπε επίσης ότι έχει ένα γλυκό που γίνεται από τα λουλούδια των καρποφόρων δέντρων της άνοιξης, μου πρόσφερε δροσερό κρυστάλλινο νερό, και με ρώτησε αν πήγα στην εκκλησία σήμερα, έξω είχε πολύ ζέστη με υγρασία μαζί, αυτό το θύμιζε συνέχεια ένας τζίτζικας που δεν σταμάταγε καθόλου τη μονότονη μουσική του, και τον ρώτησα;

«Γιατί ρωτάς.»

«Έτσι από περιέργεια.»

«Ναι πήγα, αλήθεια τι άποψη έχεις για τους παπάδες»

«Πιστεύω ότι είναι απαραίτητοιγια τον κόσμο που είναι θρησκευόμενος, και είναι ωραίο να υμνείς τον Θεό, και να τον ευγνωμονείς που επέτρεψε να έχουμε όλα αυτά τα αγαθά και να τον ευχαριστείς για όλα όχι μόνο τις Κυριακές και τις άλλες ημέρες που έχουμε αργίες.»

«Και πως μπορεί να το κάνει κάποιος αυτό;»

«Θα έπρεπε να σκεφτόμαστε την κάθε στιγμή τον δημιουργό μας γενικά τα μέρη του ΕίΝΑι μας, αυτό μας βάζει σε αυτοπαρατήρηση και μας βοηθάει να είμαστε ποιο συνειδητοίκατά την διάρκεια της ημέρας και να βγαίνουμε ποιο συνειδητοί στον κόσμο του ονείρου δηλαδή στον αστρικό κόσμο αυτό θα έπρεπε να το διδάσκουν οι ιερείς.»

«Τι άλλο θα έπρεπε να κάνουν οι ιερείς;»

«Καταρχήν πρέπει να αρνηθούν τον μαμωνά» μου έδειξε τρίβοντας τα τρία δάκτυλαδίνοντας να καταλάβω ότι εννοεί το χρήμα «και ότι έχει σχέση με απόκτηση υλικών.»

«Και πως θα ζει ένας ιερέας»

«Καταρχήν θα έπρεπε κάθε ενορία να έχει το χωράφι της, το οποίο θα καλλιεργεί και θα φροντίζει ο ιερέας και ένα μεγάλο σπίτι στο οποίο θα μένει ο ιερέας με την οικογένειά του, και όλη τηνκατανάλωση ρεύματος και νερού που θα έχει θα φροντίζει ο δήμος ή η κοινότητα για αυτά, όλα τα χρήματα τα οποία θα συναλλάσσεται θα πρέπει να είναι από εισφορές πιστών που θα έχει η εκκλησία, τα οποία θα πηγαίνουν σε άτομα με πραγματικές ανάγκες, αν δεν έχει να φάει πάντα περισσεύει λίγο πρόσφορο στην εκκλησία.»

«Τότε δεν θα έμενε ιερέας ούτε ράσο για δείγμα» γελάσαμε και τον ρώτησα: «Ποιο είναι το όφελος που θα είχε κάποιος να γίνει ιερέας;»

«Το πιο μεγάλο όφελος είναι ότι θα έχει αμέσως επαφή με το θεϊκό του μέρος, θα είναι πιο αγαπητός, και θα έχει ακολουθήσει το δρόμο που έδειξε ο Ιησούς Χριστός, όλες οι ενέργειες του θα βασίζονται στην αυτοπαρατήρηση, και αυτό θα τον βοηθήσει στο αστρικό να επικοινωνεί με τις ιεραρχίες, αν διαλέξει να είναι αγνός, τότε θα έχει την ικανότητα να θεραπεύει επίσης.»

«Όταν λες αγνός;»

«Τι συζητάγαμε δύο μέρες τώρα, την μετατροπή των ενεργειών με την αλχημεία και το θάνατο του εγώ.»

«Τι άλλο θα πρέπει να κάνει ένας ιερέας;»

«Αυτά φτάνουν για αρχή, τα υπόλοιπα θα τα μαθαίνει στο αστρικό από αληθινούς δασκάλους, όπως θα έπρεπε να κάνουμε όλοι μας.»

«Πιστεύεις ότι όλοι μπορούν να βγουν αστρικό;»

«Έτσι και αλλιώς όλοι βγαίνουμε ασυνείδητα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βγαίνουμε συνειδητά, για να επωφελούμαστε από όλες τις εμπειρίες αυτού του κόσμου, υπάρχουν άνθρωποι που γεννιούνται με αυτήν την ικανότητα»

«Γιατί συμβαίνει αυτό;»

«Εσύ να μου πεις.»

«Δυστυχώς δεν ξέρω το γιατί.»

«Είναι απλό, γιατί απέκτησαν αυτήν την ικανότητα σε κάποια περασμένη ζωή, έχεις σκεφτεί γιατί τα παιδιά που γεννιούνται είναι τόσο όμορφα και στην συνέχεια αναπτύσσουν κάποιο χαρακτήρα και ενώ μπορεί να είναι δίδυμα να έχουν διαφορετικούς χαρακτήρες;»

«Είναι γιατί είχαν τον ίδιο χαρακτήρα και σε προηγούμενη ζωή;»

«Και γιατί είναι τόσο όμορφα;»

«Αυτό, δεν το ξέρω»

«Γιατί δεν τους έχουν καταβάλει τα εγώ τους ακόμα, δρα η ουσία μέσα τους.»

Έπιασα το ποτήρι με το νερό και του ευχήθηκα στην υγεία του, τρώγοντας στην συνέχεια το γλυκό που μου είχε προσφέρει. Στη συνέχεια μου είπε ότι ήθελε περισσότερο να μου μιλήσει για τον τρίτο παράγοντα.

«Αλήθεια σήμερα ήθελα να γυρίσω την συζήτηση σε έναν άλλον παράγοντα απαραίτητος για την εσωτερική ανάπτυξη του ανθρώπου»

«Ποιος είναι αυτός ο παράγοντας που λες;»

«Μέχρι τώρα μιλήσαμε για τον πρώτο παράγοντα που είναι ο θάνατος των ψυχολογικών επιπροσθέτων δηλαδή το θάνατο των ελαττωμάτων μας και τα εγώ μας, ακόμα μιλήσαμε για το δεύτερο παράγοντα που είναι η γέννηση των ανωτέρων σωμάτων μας με τη μετατροπή των ενεργειών μας»

«Και ο τρίτος;» «Ο τρίτος είναι η θυσία προς την ανθρωπότητα.»«Εννοείς να βοηθάμε άλλους ανθρώπους που έχουν ανάγκη υλικά, οικονομικά και ψυχολογικά;»

«Αυτό είναι υποχρέωση του καθένα μας να το κάνουμε απέναντι στον συνάνθρωπό μας που θα το έχει ανάγκη, ο τρίτος παράγοντας έχει σχέση με το πνευματικό μέρος.»

«Και πως το κάνεις αυτό;»

«Με το να δώσεις αυτή τη γνώση και σε άλλους να νιώσουν την ευτυχία που έχει η γνώση απαλλάσσοντας κάποιον από την άγνοια κάνοντάς τον πιο καλό άνθρωπο.»

«Και πως απαλλάσσεται κάποιος από την άγνοια.»

«Από την στιγμή που θα αρχίσει να δουλεύει κάποιος με τα εγώ του εξαλείφοντας τα, τότε αποκτά συνείδηση, όσο εξαλείφει ελαττώματα απελευθερώνει κομμάτια ουσίας εγκλωβισμένα, αυξάνεται η συνείδηση και με τον καιρό αποκτά αυτογνωσία, και βλέπει ότι αποκτά δυνατότητες που δεν τις ήξερε, γίνεται πιο καλός άνθρωπος και ο σκοπός του είναι η αυτοπραγμάτωση.»

«Δηλαδή κάποιος γεννιέται με συνείδηση και στην πορεία τη χάνει;»

«Ναι κάπως έτσι, να όταν κάποιος γεννιέται έχει 100% ουσία στην συνέχεια αυτή η ουσία μέχρι τα 7 του χρόνια αρχίζει να εγκλωβίζεται στα εγώ που είχε και σε προηγούμενες ζωές και έτσι στα 7 του χρόνια έχει 3% ουσία και 97% εγώ, έτσι έχει 3% συνείδηση και στην συνέχεια πρέπει να την αυξήσει.»

«Υπάρχει κανένας τρόπος να το κάνεις αυτό στα γρήγορα;»

«Όχι θέλει επιμονή και υπομονή όπως το έχουμε ξανασυζητήσει.»

«Ας πάρουμε έναν άνθρωπο ο οποίος είναι πολύ καλός και βοηθάει τους φτωχούς πηγαίνει συνέχεια στην εκκλησία, αυτός δεν θα πάει στον παράδεισο;»

«Σοβαρέψου και σκέψου ο παράδεισος είναι μια προσωπική κατάσταση που περνάει ο καθένας στον προσωπικό του παράδεισο δηλαδή όταν πεθαίνει και είναι καλός μπορεί να περάσει στο ανώτερο αστρικό, αν και στις μέρες μας όλοι πάνε στο Λίμπο στο κατώτερο αστρικό ή αλλιώς στον προθάλαμο προς την κόλαση μέχρι να πάρει καινούριο σώμα. Αυτό μπορεί να συμβεί μέχρι 108 φορές όπως έχουμε ξανασυζητήσει και μετά περνάει στην καθοδική πορεία.»

«Τι πρέπει να κάνει κάποιος για να μη ξαναγεννηθεί και ξαναεπιστρέψει στη γη»

«Πρέπει να απελευθερώσει όλη την εγκλωβισμένη του ουσία 100% να αποκτήσει συνείδηση 100% σε όλα τα επίπεδα και να γυρίσει σπίτι στον πατέρα»

«Τώρα θέλεις να πεις ότι όταν κάποιος δεν βοηθάει τους συνανθρώπους του μπορεί να απελευθερωθεί;»

«Κοίτα αν έχεις έστω και ένα ποσοστό παραπάνω συνείδηση θα βοηθούσες έτσι και αλλιώς τους συνανθρώπους σου γιατί ξέρεις ποιον και που θα βοηθήσεις.»

«Θέλεις να πεις ότι δεν ξέρουμε που πρέπει να βοηθήσουμε;»

«Δυστυχώς όχι, γιατί βοηθάς κάποιονπου σου ζητάει βοήθεια και αυτός μετά πάει και τα πίνει ή παίρνει ναρκωτικά, γι αυτό σου λέω ότι χρειάζεται συνείδηση να βοηθήσεις κάποιον.»

«Και αν κάποιος σου ζητάει βοήθεια τι πρέπει να κάνεις;»

«Πες του αν πεινάει και σου πει ναι πήγαινέ τον σε ένα μαγαζί να φάει η σε ένα φούρνο, αν σου αρνηθεί τότε δεν έχει ανάγκη από βοήθεια ας τον.»

«Έχεις δίκιο γνωρίζω μια περίπτωση μιας γυναίκας ζητιάνας που έλεγε ότι είχε 8 παιδιά και μια άλλη κυρία προσπάθησε να βοηθήσει την ζητιάνα με ότι δυνατότητες οικονομικές, ψυχολογικές και συμπαράστασης, μέχρι που ανακάλυψε ότι η ζητιάνα δεν είχε παιδιά, καταλαβαίνεις πόσο στεναχωρήθηκε.» «Έτσι γίνεται συνήθως και να σκεφτείς ότι αυτές οι γνώσεις πρέπει να δίνονταιαφιλοκερδώς κάτι που είναι αδιανόητο για τον περισσότερο κόσμο.»«Και γιατί πρέπει να δίνεται αφιλοκερδώς;»

«Ότι δίνεις παίρνεις. Δίνεις υλικά θα παίρνεις υλικά, αν δίνεις πνευματικά θα παίρνεις πνευματικά, ο Ιησούς ότι μας έδωσε τα έδωσε αφιλοκερδώς.»

«Εσύ τι πιστεύεις ότι θα έπρεπε να κάνουμε για να αυξήσουμε συνείδηση σαν άνθρωποι πιο γρήγορα;»

«Όπως σου έχω πει δεν πρέπει να βιάζεσαι αυτό που πρέπει να κάνουμε όχι σαν άνθρωποι, αλλά σαν ανθρωπότητα είναι να καλύψουμε όλες τις ανάγκες μας μηχανοποιώντας τες, δηλαδή φτιάχνοντας μηχανήματα να καλύψουν τις ανάγκες μας, έπειτα να καταργήσουμε τα χρήματα και να μην υπάρχει προσωπική ιδιοκτησία για κανέναν, κάτι απίθανο να γίνει.»

«Εννοείς ότι δεν θα έχουμε ούτε σπίτι να μείνουμε;»

«Όχι όλοι θα έχουν το σπίτι τους στο οποίο θα μένουν και θα το φροντίζουν.»

«Και ποιο θα είναι το όφελος για όλα αυτά;»

«Καταρχήν σταματάει η απληστία ανεβαίνει το ποσοστό συνείδησης σε ένα μεγάλο ποσοστό, ακόμα σταματάει ένα μεγάλο ποσοστό από την υπερηφάνεια για υλικά αγαθά και από τον φθόνο και ακόμα θα μπορούσε να δουλεύει ο καθένας τόσο όσο είναι απαραίτητο, και τον υπόλοιπο χρόνο να τον αφιερώσει για την προσωπική του καλλιέργεια, μελέτη και ανακάλυψη του πραγματικού του εαυτού, όλα θα ανήκουν στο κράτος, ακόμα και τα παιδιά μας;»

«Γιατί τα παιδιά μας;»

«Γιατί και αυτά τα θεωρούμε ιδιοκτησία μας. Και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρεις τι ψυχή έχεις καλέσει, αλλά με την ελεύθερη βούληση θα μπορεί να διαλέξει το ίδιο το παιδί τι θέλει να πιστεύει, και μια γενική καθοδήγηση από το σχολείο θα βρει τον δρόμο του.»

«Όλα αυτά τα θεωρώ μια ουτοπία,.»

«Απλώς αυτό που θα κατάφερνε η ανθρωπότητα θα ήταν ότι θα είχε πιο μεγάλη επαφή με την τέταρτη διάσταση και θα σεβόταν τον πλανήτη που τον φιλοξενεί.»

Σηκώθηκε από την καρέκλα του, πλησίασε τη βιβλιοθήκη, που στη μέση της η είχε μια εικόνα του αγίου Γεωργίου, πάτησε ένα διακόπτη δίπλα από τη βιβλιοθήκη και ο χώρος φωτίστηκε σε όλα τα σημεία του χωρίς να υπάρχει λάμπα στο χώρο, κοιτάζοντας έξω από την πόρτα συνειδητοποίησα ότι έξω είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει, όταν αποφάσισα να τον ρωτήσω την απορία που μου είχε δημιουργηθεί από την αρχή «Από πού τροφοδοτείται η σπηλιά με ηλεκτρικό ρεύμα;.»

«Όχι από ηλεκτρικό ρεύμα αλλά από μαγνητικό ρεύμα.»

«Έχω και μια άλλη απορία, πως γίνεται να φέγγει ο χώρος γύρω μας χωρίς να υπάρχει ούτε μια σκιά.»

«Γιατί εκτός από τη μαγνητική γεννήτρια» στράφηκε δείχνοντάς μου ένα λευκόκουτί που έμοιαζε στο μέγεθος με πλυντήριο ρούχων«υπάρχει ένας ηλεκτρονιοπομπός που αποσπά τα ηλεκτρόνια από τα αντικείμενα και δημιουργεί αυτόν το φωτισμό στο χώρο.» Τότε πρόσεξα ότι δεν υπήρχε κανένας θόρυβος από τη μεριά της γεννήτριας, ίσα που ξεχώριζε πίσω από πέντε κοφίνια που ήταν μπροστά. Μετά πήγε προς ένα κομοδίνο και έβγαλε μια φωτογραφία με τρεις εικόνες και στράφηκε για να μου την δείξει.

«Οι τρεις αυτές εικόνες μας δείχνουν τους τρεις παράγοντες της επανάστασης της συνείδησης. Η 1η εικόνα μας δείχνει το θάνατο του εγώ, η 2η εικόνα μας δείχνει τη γέννηση των εσωτερικών σωμάτων και η 3ητη θυσία προς την ανθρωπότητα. Αυτές οι εικόνες είναι ένα κωδικοποιημένο μήνυμα από μεγάλους μύστες του μεσαίωνα που γνώριζαν τους τρεις παράγοντες της επανάστασης της συνείδησης, οι τρεις αυτές παραστάσεις βρίσκονται στον καθεδρικό ναό της πόλης Auch της Γαλλίας. Είναι ο μόνος τρόπος που μπορεί κάποιος να επιστρέψει στο απόλυτο, και να μην ξαναγεννηθεί. Πιο αναλυτικά:


Εικόνα 1η. Αυτή η εσωτερική δουλειά γίνεται στο α) διανοητικό κέντρο έξω από το κεφάλι στο χώρο της φαντασίας με την βοήθεια από τα μέρη του ΕΙΝΑΙ μας (το κεφάλι στο κέντρο χαμηλά στην εικόνα με τονεσώτερο πάνω από το κεφάλι). Που μας καθαρίζει από τα εγώ μας.(φλόγες)Είναι μια σκληρή δουλεία (αμόνι) που πρέπει να κάνουμε συνέχεια για την οικοδόμηση (σφυρί) του εαυτού μας (ο σιδεράς) από τα εγώ (το άτομο δεξιά) που πάνε να καταβάλουν το σώμα μας (πανοπλία) με αυτή την συνεχή εργασία εξαλείφουμε ή αποφεύγουμε τα εγώ (το άτομο αριστερά) να καταβάλουν το σώμα μας (πανοπλία).

Εικόνα 2η. Αυτή η εσωτερική δουλειά γίνεται Κρυφά είναι Μυστική δραστηριότητα (κουρτίνες), γίνεται από άτομα που ασχολούνται με εσωτερισμό (το άτομο στο βάθος δεξιά) που έχουν το φυσικό και αιθέριο σώμα (το άτομο με την πανοπλία). Έχει σχέση με το Άγιο πνεύμα (το κρασί που μπαίνει στο τριγωνικό δισκοπότηρο δηλ. του φυσικού επίπεδου οίνος και πνεύμα η μετατροπή τον αλχημικών υγρών σε κρασί του πνεύματος γάμος εν Κανά) και συνεχίζει με την ανάπτυξη του ψυχικού επιπέδου (τετράγωνο δισκοπότηρο)έχει σχέση με την σεξ/κή εγκράτεια (ο ομφαλός στο δάπεδο). Ο θεϊκός Πατέρας (αριστερά) Η θεϊκή Μητέρα (η γυναίκα αριστερά) συν την ουσία (το παιδί)επιτρέπουν βοηθώντας το να βάζει το χεράκι του (δράση του) στο δισκοπότηρο που επικοινωνεί με τον κόσμο της ουσίας δηλ. τον κόσμο του αγίου πνεύματος (το στρογγυλό δισκοπότηρο) και μας δίνει τη φώτιση (το φανάρι στο αριστερό χέρι).

Εικόνα 3η. Αυτή είναι μια δουλειά που πρέπει να κάνουμε για τους άλλους μιλώντας ή δίνοντας την δυνατότητα και σε άλλους που έχουν την αντίληψη να καταλάβουν πως μπορούν να

συντονιστούν επικοινωνώντας μέσω των ενεργειών τους με τα μέρη του ΕίΝΑι τους  και στο τέλος να επιστρέψουν σπίτι στον πατέρα.

Εδώ στην 3η εικόνα προσπαθούν να δώσουν την γνώση αυτή (βάζοντας τα βιβλία στο κεφάλι του ατόμου που είναι στη μέση της εικόνας) δρώντας δίνοντας του τα μυστικά μυστήρια της γνώσης (το καλυμμένο χέρι) σε κάποιο άτομο που δέχεται να μεταβάλει τις ενέργειες του ιδά και πιγκαλά (τα δύο φίδια που κρατάει στο χέρι του το άτομο στη μέση της εικόνας) του μαθαίνουν για την εγκράτεια (το άτομο που κρατά δυναμικά τα γεννητικά του όργανα δεξιά της εικόνας) και τέλος του μαθαίνουν πως να μεταβάλει αυτές τις ενέργειες ανυψώνοντας τες εσωτερικά προς τον εγκέφαλο. (το άτομο που κρατάει το σκήπτρο στο δεξί του χέρι και με το άλλο χέρι δείχνει προς τα πάνω)
«Αυτά τα μυστικά ποιοι τα κατείχαν και γιατί μου τα φανερώνεις τόσο εύκολα;» Τα είπα γυρνώντας στην καρέκλα που καθόμουνα και με ακολούθησε και ο Ερμής.

«Αυτά τα μυστικά τα κατείχαν οι λιγοστοί που έψαχναν την αλήθεια σε διάφορα σκαλοπάτια της ιστορίας εδώ στην εικόνα είναι από την εποχή των Ναϊτών Ιπποτών. Υπάρχει από την εποχή του Ιησού και πολύ πιο πριν μέχρι σήμερα και σου τα φανερώνω γιατί ο χρόνος που διανύουμε είναι πολύ σύντομος για όλους μας και γιατί πιστεύω ότι θα υπάρχουν άνθρωποι που θα θέλουν την αλήθεια»

«Και πως μπορεί να τους βοηθήσει αυτή η αλήθεια»

«Καταρχήν είναι η βάση της θρησκευτικής μας φιλοσοφίας, όλες οι φιλοσοφίες στηρίζονται πάνω σε αυτούς τους τρεις παράγοντες»

«Για πες μου για ποιες φιλοσοφίες μου μιλάς.»

«Καταρχήν η φιλοσοφία του Πλάτωνα το γνώθι σ’ αυτόν, η χριστιανική φιλοσοφία, έπειτα είναι το ΤΑΟ που όταν αρχίζεις να εξασκείς αυτούς τους παράγοντες τότε θα νιώθεις ότι εξασκείς τις φιλοσοφίες του ΤΑΟ έπειτα είναι το ΖΕΝ που είναι η αυτοπαρατήρηση του εαυτού μας ζώντας το εδώ και τώρα.»

«Πιστεύεις ότι οι άνθρωποι θα ασχολούνταν με το θάνατο του εγώ, γενικά με τους τρεις παράγοντες αν τους γνώριζαν;»

«Όχι.»

«Γιατί το λες αυτό;»

«Γιατί είναι δύσκολο να θέλεις να αλλάξεις, αρέσει σε όλους να απολαμβάνουν την εκδήλωση των εγώ τρέφοντας τα ελαττώματα τους.»

«Γιατί συμβαίνει αυτό;»

«Γιατί δεν είμαστε τόσο λογικοί να σκεφτούμε δηλαδή ότι η ζωή περνάει γρήγορα και με το να αναβάλεις συνέχεια την εσωτερική σου δουλειά για αύριο, θα έρθει μια μέρα που θα πεθάνεις και δεν θα έχεις κάνει τίποτα με τον εαυτό σου.»

«Και τι πρέπει να κάνουμε αυτά μου φαίνονται δύσκολα να τα εξασκώ συνέχεια.»

«Πρέπει να παρακαλέσεις τον εσωτερικό σου πατέρα να σου δώσει την δύναμη να δουλέψεις με τα ελαττώματα σου.»

«Και που θα βρω το χρόνο να εξασκώ αυτές τις πρακτικές.»

«Μπορείς να αφιερώνεις χρόνο για τόσα πράγματα και δεν έχεις μισή ώρα την ημέρα να ασχοληθείς εξαλείφοντας ένα ελάττωμα και έπειτα να κάνεις θάνατο στην πορεία σε όποιο ελάττωμα εκδηλώνεται στους τρεις εγκεφάλους μας σε μορφή σκέψης, συγκίνησης και σεξ;»

«Δεν ήξερα ότι έχουμε τρεις εγκεφάλους.» Περίμενα μήπως μου εξηγήσει περισσότερα δεν μίλησε και συνέχισα. «Καταλαβαίνω αλλά πως θα ξεκινήσω;»

«Όταν θέλεις να ξεκινήσεις μπορώ να σου πω μερικά πράγματα άμα θέλεις.»

«Ωραία, θα δούμε, ήθελα να σου πω για ένα όνειρο που είδα δηλαδή είδα ότι ήταν δύο φίδια που ανέβαιναν τυλιγμένα στην σπονδυλική μου στήλη προς τα πάνω, καταλαβαίνω τι σημαίνει αλλά γιατί να δω τέτοιο όνειρο.»

«Είναι απλό για να ασχοληθείς με αυτήν την εσωτερική δουλειά που σου δείχνει το ΕίΝΑι σου.»

«Και τι σημαίνει αυτό;»

«Σημαίνει ότι πρέπει να βαπτιστείς με πυρ και άγιο πνεύμα αυτός είναι ο πραγματικός βαπτισμός ένα από τα μυστήρια του φωτός.»

«Καλά θα δούμε.»

«Δεν με εκπλήσσει αν δεν θέλεις να ασχοληθείς, έτσι κι αλλιώς όλοι είμαστε παιδιά του διαβόλου.»

«Γιατί το λες αυτό;»

«Δεν το λέω εγώ, ο Ιησούς το είπε και ο Αρχαίος Φιλόσοφος Σωκράτης, ο Ιησούς ακόμα είπε: «Από χίλιους που με ψάχνουν, ένας με βρίσκει, από χίλιους που με βρίσκουν ένας με ακολουθεί, από τους χίλιους που με ακολουθούν, ένας είναι δικός μου.»

Κάθισα λίγο σκεφτικός για αρκετή ώρα όταν είπε: «Αυτός ο δρόμος για να τον ακολουθήσεις απαιτεί ηθελημένες ταλαιπωρίες και συνειδητές προσπάθειες.»με κοίταξε στα μάτια περιμένοντας να μιλήσω γύρισα και με το αριστερό μου χέρι έπιασα το ποτήρι με το νερό και του είπα: «Πως είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι ο δρόμος;» Ήπια λίγο από το νερό και έβαλα το ποτήρι στη θέση του και απάντησε: «Απλά ότι λέει ο Ιησούς στην θρησκεία που πιστεύεις θα το νιώθεις μέσα σου, ακόμα θα αισθάνεσαι την παρουσία και τη βοήθεια της θεϊκής σου Μητέρας και του θεϊκού σου Πατέρα και κάτι πιο σημαντικό θα νιώθεις ότι αγαπάς τον κόσμο πραγματικά.»

«Καταλαβαίνω ότι αυτό που μας κάνει να μην αισθανόμαστε ότι είμαστε ίσοι με τους άλλους ανθρώπους και να τους αγαπάμε πραγματικά σαν τον εαυτό μας είναι τα διάφορα εγώ που έχουμε.»

Καληνύχτισα τον φίλο μου και έφυγα για το σπίτι μου γιατί ήταν ήδη αργά αυτή τη φορά γύρισα με το φακό που έφεγγε το δρόμο μου, που είχα προμηθευτεί από νωρίς το απόγευμα.


4. Η στρατηγική
Πέρασαν πολλές μέρες που είχα να πάω στον φίλο μου τον Ερμή και αποφάσισα να παραγγείλω τα βιβλία που μου είχε επισημάνει και όταν ήρθαν έκατσα και τα διάβασα.

Όταν διάβασα τα βιβλία και έπειτα από τις συζητήσεις που είχαμε με τον Ερμήκατάλαβα ότι η ζωή μου δεν θα ήταν πια ίδια, άρχισα να σκέφτομαι ότι τώρα είχα μια αιτία να ζω, για έναν ανώτερο σκοπό και ότι δεν ήξερα πώς να ξεκινήσω αυτή την εσωτερική δουλειά. Και ήθελα να το συζητήσω με τον φίλο μου τον Ερμή.

Ξεκίνησα το απόγευμα προς την σπηλιά του φίλου μου να τον συναντήσω, μπήκα μέσα στη σπηλιά και ο Άρμπη με χαιρέτησε με ένα σιγανό γρυλισμό και μυρίζοντας με, έδειξα αδιαφορία με ένα αμυδρό φόβο να με ακολουθεί από την δεξιά πίσω μεριά που ήταν ο Άρμπη. Προχώρησα φωνάζοντας, «Είναι κανείς εδώ;» νόμιζα ότι δεν θα πάρω απάντηση όταν άκουσα μια σιγανή φωνή να μου λέει «Εδώ είμαι.» Με την προσοχή μου στον σκύλο δεν είχα προσέξει τον φίλο μου τον Ερμή ξαπλωμένο στο βάθος δεξιά, σε ένα κρεβάτι που έμοιαζε περισσότερο με ανάκλιντρο με ένα μπλε θαλασσί και χρυσωπό ύφασμα. Τον χαιρέτησα μου ανταπόδωσε τον χαιρετισμό και αφού σηκώθηκε έκατσε στην καρέκλα υποδείχνοντας μου να κάτσω, έκατσα και μου είπε: «Μέρες έχω να σε δω.»

«Ναι ήθελα να διαβάσω και να βάλω τάξη στις σκέψεις μου.»

«Και τι διάβασες;»

«Τα βιβλία που μου είχες πει, αλλά δεν κατάλαβα και πάρα πολλά»

«Πρέπει να τα πάρεις προσωπικά και να τα ερμηνεύεις όπως ερμηνεύεις τα όνειρα.»

«Θα τα ξαναδιαβάσω.»

«Άρα βλέπω σε ενδιαφέρουν αυτά τα θέματα.»

«Η αλήθεια είναι ότι πάντα με ενδιέφεραν, γιατί πίστευα ότι κάποιος τρόπος θα υπάρχει να αλλάξει κάποιος και να έχει επαφή με τον Θεό.»

«Αυτή η αλλαγή και η επαφή με τον Θεό είναι η φιλοσοφική πλευρά κάθε θρησκείας, που στη συνέχεια χάνεται η φιλοσοφία και μένει η θρησκεία.»

«Και γιατί γίνεται αυτό;»

«Γιατί από τα μυστήρια μένει μόνο το τελετουργικό μέρος.» Έμεινε λίγο σιωπηλός χαϊδεύοντας τον Άρμπη που είχε κάτσει δίπλα στα πόδια του, με κοίταξε λίγο πιο πάνω από τα μάτια και συνέχισε:«Και θα σου προσθέσω ότι η θρησκεία, η τέχνη, η φιλοσοφία, και η επιστήμη θα έπρεπε να είναι ενωμένα, Τότε θα φτιάχναμε ένα παράδεισο στην γη.» Ο Άρμπη σηκώθηκε

«Ναι τα βλέπω σημαντικά αυτά που λες αλλά εμένα ένα άλλο πράγμα με καίει.»

«Και ποιο είναι αυτό;»

«Πως θα ξεκινήσω δουλεύοντας με τα εγώ μου;»

«Κανονικά πρέπει να παρατηρείς το εγώ πως εκφράζεται το δικάζεις και το καταδικάζεις σε θάνατο, και παρακαλάς την θεϊκή σου Μητέρα να το εξαλείψει.»

«Γιατί δεν μπορώ να το εξαλείψω εγώ;»

«Γιατί ξέρεις κανένα εγώ να θέλει να σκοτώσει το εγώ; δηλαδή τον εαυτό του;»

«Άλλο ήθελα να πω αν υπάρχει κάποια στρατηγική για να δουλέψει κάποιος με τα εγώ του.»

«Να ξέρεις, ότι αρχίζεις το πιο δύσκολο πόλεμο που υπάρχει μέχρι θανάτου σου και ψυχολογικού και σωματικού.»

«Με τρομάζεις γιατί σωματικού;»

«Εννοώ μέχρι τη μέρα που είναι από τη μοίρα σου να πεθάνεις θα πρέπει να δίνεις συνέχεια μάχες.»

«Εφόσον κάνω αυτόν τον πόλεμο δεν χρειάζεται να έχω ένα στρατηγικό σχέδιο;»

«Ναι ίσως, αφού επιμένεις, θα πρέπει να μάθεις πρώτα ποιος είναι ο εχθρός σου»

«Και πως θα το κάνω αυτό;»

«Να δεις ποιοι είναι οι αρχηγοί τους, ναι αλήθεια ποιοι είναι οι αρχηγοί τους για πες μου;»

«Δεν είχαμε πει ότι είναι τα ελαττώματα και ότι είναι τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα;»

«Μπράβο! Αφού ξέρουμε τους αρχηγούς, τότε πρέπει να έχουμε και ένα χάρτη.»

«Δεν καταλαβαίνω και που θα βρούμε το χάρτη»

«Θα τον φτιάξουμε.»

«Α.α. κατάλαβα»

«Για πες μου πως θα φτιάξουμε το χάρτη;»

«Δεν ξέρω σίγουρα αλλά νομίζω θα βάλουμε σε ένα χαρτί τα 7 βασικά ελαττώματα και από κάτω τα διάφορα εγώ που αντιστοιχούν στο κάθε ελάττωμα.»

«Ναι σωστά αλλά αν έβαζες και λίγο φαντασία μια ιδέα που έκλεψα από κάποιο βιβλίο.»

«Ποια είναι αυτή η ιδέα;»

«Να μπορείς να φτιάξεις σε ένα μεγάλο χαρτόνι μια γραμμή στη μέση να το χωρίσεις στα δύοκαι από κάτω να βάλεις επτά μεγάλες χοντρές ρίζες και θα γράψεις στην κάθε ρίζα ένα από τα ελαττώματα, στη συνέχεια έξω από την ρίζα θα βάλεις μια παύλα και έπειτα ένα εγώ, έπειτα και άλλες παύλες και άλλα εγώ που θα συνεχίζουν σαν ριζίδια του δέντρου.»

«Από πάνω;»

«Θα βάλεις έναν ήλιο ψιλά και μέσα θα γράψεις τη λέξη απόλυτο, αυτός είναι ο στόχος σου. Και στη συνέχεια θα φτιάξεις τον κορμό του δέντρου, θα βάλεις τη λέξη θεϊκή Μητέρα και θεϊκός Πατέρας, για να μην ξεχνάς ποιοι σε βοηθούν και για να θυμάσαι να τους παρακαλάς για βοήθεια, αυτά στη βάση του κορμού, λίγο πιο πάνω στον κορμό θα φτιάξεις έναν κύκλο, θα γράψεις τη λέξη ουσία, και έξω ημικυκλικά στην περιφέρεια του κύκλου τη λέξη συνείδηση, στα κλαριά του δέντρου θα βάλεις τα προτερήματα που απελευθερώνονται από τα ελαττώματα.»

«Δεν νομίζω να έχω τόσα εγώ.»

«Δυστυχώς τα έχουμε όλα τα εγώ.»

«Και πως δεν τα καταλαβαίνω;»

«Αν κοιτάξεις κάθε στιγμή έχεις ένα εγώ καλό ή κακό που καταβάλει το σώμα σου, πιστεύω να το καταλάβεις αυτό που λέω.»

«Και πως θα το καταλάβω;»

«Με την αυτοπαρατήρηση.»

«Α, ναι το είχαμε πει αυτό.»

«Και πότε λες να ξεκινήσεις;»

«Από αύριο.»

«Αυτή η εσωτερική δουλειά δεν πρέπει να την αφήσεις για αύριο.»

«Αλλά για πότε;»

«Για σήμερα γιατί είναι μια δουλειά που δεν σηκώνει αναβολή.»

«Εσύ πότε δουλεύεις με τον εαυτό σου»

«Την κάθε στιγμή.»

Μου φάνηκε παράξενη η απάντησή του και μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Σηκώθηκε με ρώτησε αν ήθελα κάτι του είπα όχι αλλά μου έφερε ένα ποτήρι νερό και ένα δικό του.

«Για πες μου Ερμή τι άλλο μπορώ να βάλω στο χάρτη;»

«Ότι άλλο σύμβολο νομίζεις σημαντικό.»

«Σαν τι;»

«Όπως ένα σπαθί βυθισμένο μέσα στη γη από τη δεξιά μεριά του δέντρου, από την άλλη μεριά μπορείς να βάλεις ένα δισκοπότηρο, σε άλλο σημείο δίπλα ψιλά μπορείς να βάλεις μια πεντάλφα ίσια ή σε άλλο σημείο να βάλεις το σήμα του γιν και του γιαν, το σταυρό, μια πυραμίδα.»

«Ναι αλλά η πεντάλφα δεν είναι σατανική;»

«Κάτσε να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα με την πεντάλφα. Λοιπόν όταν λέμε σατανική είναι η πεντάλφα εκείνη που έχει την κεφαλή προς τα κάτω δηλαδή το άλφα που είναι μόνο του δείχνει προ τη γη, και τα δύο άλλα άλφα προς τα πάνω.»

«Και γιατί είναι σατανική αυτή;»

«Γιατί συμβολίζει τον άνθρωπο σε καθοδική πορεία όπως είναι ο σταυρός ο ανάποδος δηλαδή οι ενέργειες του στρέφονται προς τις κολάσεις της γης, αν και οι σατανιστές βάζουν το κεφάλι του σατανά μέσα στην ανάποδη πεντάλφα όπως τον φαντάζονται αυτοί, με τα κέρατα προς τα πάνω.»

«Και η ίσια τι συμβολίζει;»

«Η ίσια με την κεφαλή προς τα πάνω δηλαδή που έχει το άλφα το μονό προς τα πάνω είναι για προστασία και συμβολίζει τον ισορροπημένο άνθρωπο, την ανοδική του πορεία, είναι ένα όπλο για προστασία από την μαύρη μαγεία.»

«Ναι αλλά αυτήν που αποκαλείς ίσια την χρησιμοποιούν και οι σατανιστές.»

«Έχεις δίκιο την χρησιμοποιούν από άγνοια, γιατί ίσια την έχει και ο Εωσφόρος.»

«Γιατί ο Εωσφόρος δεν είναι σατανάς;»

«Όλοι κάνουν αυτό το λάθος, όχι ο Εωσφόρος δεν είναι σατανάς, θα μιλήσουμε κάποια άλλη στιγμή για αυτόν.»

«Γιατί; Δεν μου λες τώρα;»

«Γιατί δεν είσαι έτοιμος.»

«Και πότε θα είμαι έτοιμος;»

«Όταν δουλέψεις για ένα διάστημα με τα ελαττώματα σου, τότε θα έχεις κάποια εμπειρία για να σου πω μερικά πράγματα και για να τα καταλάβεις.»

Προσπάθησα να τον πίσω να μου πει, αλλά μάταια όμως, δεν μίλαγε, μέχρι που γύρισα αλλιώς την ερώτηση.

«Δηλαδή αν δουλέψω με τα εγώ κινδυνεύω από τον Εωσφόρο;»

«Όχι δεν κινδυνεύεις»

«Αλλά τι θα μπορούσε να μου συμβεί;»

«Ότι και να σου συμβεί θα είναι από την ψυχολογική πλευρά σου, το βασικό είναι ότι θα αλλάξεις θα πάψεις να κρίνεις τους άλλους γιατί εκτός από το Είναι θα έχεις και το ξέρω, έτσι θα αποκτήσεις κατανόηση.»

«Τι είναι το ΕίΝΑι;»

«Ένας μεγάλος αξιοσέβαστος δάσκαλος ο Σ. Α. Β. είπε: Το ΕίΝΑι είναι το ΕίΝΑι και αυτό είναι όλο. Ο λόγος του ΕίΝΑι είναι το ίδιο το ΕίΝΑι. Πάνω σε αυτό θα ξανασυζητήσουμε όταν θα καταλάβεις ορισμένα πράγματα, πιστεύω στο μέλλον»

«Κάτι άλλο ήθελα να σε ρωτήσω τι είναι η μαύρη μαγεία και πως προστατεύεσαι;»

«Μπορώ να σου πω πως όλη η ανθρωπότητα κάνει ασυνείδητες μυήσεις προς την μαύρη μαγεία και τον σατανισμό, υπάρχουν και αυτοί που κάνουν συνειδητές μυήσεις προς τον σατανισμό, μπορείς να προστατευτείς κάνοντας την ίσια πεντάλφα ή το σταυρό ή ένα εξορκισμό αυτά είναι τα όπλα που θα έχεις στην αρχή .»

«Και πως κάνει κάποιος ασυνείδητες μυήσεις στον σατανισμό;»

«Από τη στιγμή που δεν εξασκείς τους τρεις παράγοντες της επανάστασης της συνείδησης κάνεις ασυνείδητες μυήσεις στον σατανισμό.»

«Και γιατί γίνεται αυτό;»

«Γιατί ταυτίζεσαι με τα εγώ και έτσι δεν μπορείς να ακολουθήσεις πιστά το σωστό ακόμα και τον δεκάλογο του Μωυσή και συνήθως ζεις με ένα βαρύ ψυχισμό.»

«Υπάρχει άλλος τρόπος από τη μη ταύτιση για να μην έχουμε βαρύ ψυχισμό;»

«Ναι έχεις και ένα όπλο ακόμα, μάλλον ένα σύμμαχο, που πρέπει να του δώσεις την ευκαιρία να εκφράζεται και αυτός ο σύμμαχος σου είναι η ουσία το ελεύθερο κομμάτι ψυχής που έχεις.»

«Και πως μπορείς να τον κάνεις να εκφραστεί;»

«Όταν διαλογίζεσαι και απομονώνεις τις σκέψεις σου σε μια σκέψη και περνάς αθόρυβα σε καμία σκέψη. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές που μπορείς να δοκιμάσεις, έτσι σταματάς τα εγώ σου για λίγο να καταβάλουν το σώμα σου και δίνεις τη δυνατότητα στο σύμμαχο σου την ουσία να εκφραστεί.»

«Έχουμε και άλλους συμμάχους;»

«Ναι την Δύναμη η οποία πρέπει να παρακαλάς τους θεϊκούς σου Γονείς να επικαλεστούν τις Ιεραρχίες να σου την δίνουν για να αντεπεξέλθεις στους ανταγωνιστές σου μέσα στο ίδιο σου το σπίτι.»

«Καταλαβαίνω ποιο λες ότι είναι το σπίτι μου εννοείς το σώμα μου έτσι; Και ποιοι είναι οι ανταγωνιστές;»

«Οι ανταγωνιστές σου που φέρνουν διχασμό και διχόνοια είναι το εγώ αιτία, το σώμα σου και το πεπρωμένο.»

«Θέλω να μου αναλύσεις γιατί αυτές οι τρεις καταστάσεις φέρνουν διχασμό και διχόνοια γιατί κάπου θυμάμαι τα διάβασα σε ένα από τα βιβλία που είχες αναφέρει και διάβασα.»

«Έτσι απλά δεν φέρνουν τίποτα άμα δεν δουλέψεις με τον εαυτό σου.»

«Και άμα δουλέψεις τι γίνεται;»

«Όταν αρχίζεις να δουλεύεις έχεις έναν κρυμμένο εχθρό, το εγώ αιτία ή αλλιώς το απατηλό πνεύμα ή αντίμιμο πνεύμα, είναι το εγώ που ανήκει στον αιτιατό κόσμο και είναι το ελάττωμα που θα μας ξεγελά ότι είναι το άγιο πνεύμα, αλλά αυτό εκφράζει τα εγώ αιτία του αιτιατού κόσμου, αυτό το εγώ το σκοτώνει μόνο ο Χριστός, όταν θα έχουμε εξαλείψει όλα τα ελαττώματά μας με τα εγώ τους.»

«Υπάρχει τρόπος να το καταλάβουμε το εγώ αιτία;»

«Είναι το εγώ που ενώ λες δεν θα φάω ψωμί σήμερα, αμέσως την ίδια στιγμή τρως ψωμί. Μπορείς να πεις πως είναι το εγώ που εκφράζεται μέσα από τις ορμές μας. Αυτό αμέσως μας παραπέμπει στον δεύτερο ανταγωνιστή στο σώμα μας.»

«Δηλαδή;»

«Να οι διάφορες ορμόνες του σώματος μας βάζουν σε διάφορους πειρασμούς, που τα εκφράζουμε δια μέσω του σώματος.»

«Και πως το κάνουμε αυτό;»

«Μέσω των ελαττωμάτων μας ή των εγώ μας.»

«Ναι σωστά. Για πες μου τώρα για το πεπρωμένο.»

«Λοιπόν, το πεπρωμένο είναι… Θα στο πω αλλιώς. Εμείς από προηγούμενες ζωές, μέσω των ελαττωμάτων και των εγώ έχουμε κάνει διάφορα λάθη, έτσι εμείς αποφασίζουμε τι θα περάσουμε στις επόμενες ζωές, δηλαδή τα λάθη που κάναμε σε άλλους ανθρώπους θα τα περάσουμε και εμείς οι ίδιοι για να μάθουμε μέσα από τον πόνο.»

«Αυτό έχει σχέση με αυτό που είπε ο Ιησούς ότι σπείρεις θα θερίσεις;»

«Ναι, μπράβο.» Φάνηκε σαν να ξαφνιάστηκε από την ερωτηματική μου απάντησηκαι συνέχισε σαν να πήρε ενέργεια και άρχισε να μιλάει με περισσότερη όρεξη και έδειχνε ότι ήθελε να μου πει περισσότερα. «Όταν εμείς προτού να πάρουμε καινούριο σώμα, κανονίζουμε ότι είναι να μας συμβεί, αυτό είναι αμετάκλητο για τους περισσότερους ανθρώπους.»

«Εννοείς. Ναι αλλά ξέρουμε κάτι που λέγεται σαν παροιμία, ότι το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον.»

«Σωστή η παρατήρηση σου, θα σου πω το εξής, αν δουλεύεις με τον εαυτό σου θα μπορείς να αλλάξεις την πορεία των γεγονότων, ας πούμε ότι είναι στη μοίρα να θυμώσεις με κάποιον και έχει ως επακόλουθο να σου σπάσει το χέρι, γιατί σε μια προηγούμενη ζωή του έσπασες το χέρι, άμα έχεις δουλέψει με το ελάττωμα του θυμού και εκείνη τη στιγμή που είναι να εκδηλωθεί κάνεις θάνατο στην πορεία παρακαλώντας την θεϊκή σου Μητέρα να το εξαλείψει, δεν θα συμβεί το αποτέλεσμα που είναι να σου σπάσει το χέρι, γιατί μέσα από την ηρεμία που δημιουργείται ξεπερνάς το μοιραίο αποτέλεσμα αυτής της σύγκρουσης. Σου είπα πολλά και απλά κανονικά είναι λίγο πιο περίπλοκα, για πες μου πως τα καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω.»

«Να δεν ξέρω αν το κατάλαβα καλά, απλώς αν δεν έχεις τον ηθοποιόδηλαδή το εγώ να παίξει την παράσταση, η παράσταση ακυρώνεται.»

«Ναι πολύ σωστά το τοποθέτησες, έτσι αντιμετωπίζεις αυτό που είναι το μοιραίο απλώς αλλάζεις το αποτέλεσμα, μόνο στον ύπνο σου δεν μπορείς να αλλάξεις το αποτέλεσμα.»

«Και γιατί μπορεί να συμβεί αυτό;»

«Γιατί κατά τη διάρκεια της ημέρας δεν είμαστε συνειδητοί.»

«Αν γίνουμε συνειδητοί μπορούμε και το αλλάζουμε έτσι δεν είναι;»

«Πρέπει στον κόσμο του ονείρου να είσαι κάθε βράδυ συνειδητός, γιατί αν δεν είσαι απόλυτα αγνός, θα έχεις πτώσεις από τα ίδια σου τα εγώ ή από επιθέσεις της μαύρης μαγείας που δεν θέλουν να προχωρήσεις.»

«Υπάρχει τρόπος να προστατευτείς και τι εννοείς όταν λες θα έχεις πτώσεις.»

«Πτώσεις εννοούμε τις ενέργειες που χάνουμε από τη δική μας θέληση στον φυσικό κόσμο, ή από κάποια επίθεση στον ύπνο μας, ή ακόμα από τα λάθη που κάνουμε στο φυσικό και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αντανακλάται στο κόσμο του ονείρου.»

«Και για το αν υπάρχει τρόπος να προστατευτείς;»

«Μπορείς να κάνεις κύκλο προστασίας πριν τον ύπνο για να προστατευτείς από οποιαδήποτε επίθεση που μπορεί να σου κάνουν στον αστρικό κόσμο ή αλλιώς στον κόσμο του ονείρου όσο βρίσκεσαι στο κρεβάτι, αν σου επιτεθούν στον κόσμο του ονείρου και συνειδητοποιηθείς, μπορείς να κάνεις έναν εξορκισμό.»

«Για πες μου έναν εξορκισμό.»

«Υπάρχει ο εξορκισμός του Διός. Μπορείς να πεις Ιαλδαβαώθ. Μπορείς να πεις Ιησού Χριστέ.»

«Και πως γίνεται αυτός;»

«Βάζεις το αριστερό χέρι στον αφαλό και το δεξί με τα τρία δάκτυλα ενωμένα το στρέφεις σ’ αυτόν που σου επιτίθεται λέγοντας: Στο όνομα του Διός πατέρα όλων των θεών εγώ σε εξορκίζω, ΤΕΒΙΓΟ ΚΟΣΛΙΜ.»

«Και τι θα γίνει τότε;»

«Τότε θα ξεπηδήσουν αστραπές από τα δάκτυλα και ο μαύρος μάγος θα εξαφανιστεί.»

«Ναι αλλά όταν αναφέρεσαι στο όνομα του Διός, δεν είναι σαν να επικαλείσαι έναν Θεό που δεν υπάρχει;»

«Όχι γιατί ο Δίας είναι ένας θεός που υπάρχει.»

«Πως μπορείς να το πιστεύεις αυτό; Αφού ξέρουμε ότι αυτοί ήταν φανταστικοί θεοί.»

«Έτσι και αλλιώς ο Θεός είναι φανταστικός εφόσον δεν τον έχει δει κανένας, απλώς τον φανταζόμαστε ο καθένας με τη φαντασία του. Κοίτα σου είπα να διαβάσεις το βιβλίο Πίστης Σοφία, αυτό που πήρες από την αγορά λείπουν τα δύο τελευταία κεφάλαια το πέμπτο και το έκτο, και εκεί αναφέρει ο Ιησούς για τον Ζευς ή αλλιώς Δία.»

«Και τι λέει;»

«Ακριβώς δεν θυμάμαι αλλά άμα θέλεις…» σηκώθηκε και πήγε στη βιβλιοθήκη που ήταν στη μέση του αριστερού τοίχου πήρε ένα βιβλίο το Πίστης Σοφία

φώτισε το χώρο πατώντας το διακόπτη που είναι δίπλα από την βιβλιοθήκη και άρχισε να ψάχνει τις σελίδες και κάθισε στην καρέκλα δίπλα μου Διαβάζοντας: «Και όταν η σφαίρα περιστρέφεται και ο μικρός Σαβαώθ, ο καλός ο οποίος κατά κόσμο λέγεται Ζευς έρχεται» Σταμάτησε με κοίταξε λέγοντας: «Και παρακάτω αναφέρεται στο ζωδιακό.»

«Να δούμε τι άλλο περίεργο θα μας πεις, από σένα έχω ακούσει τα πιο περίεργα πράγματα.»

«Θα σου πω κάτι ο ίδιος ο Ιησούς δεν εναντιώθηκε σε καμία θρησκεία, ήρθε να δώσει τα μυστήρια του φωτός, αλλά οι άνθρωποι τα απλοποιήσανε τα πράγματα μέσω της άγνοιας που τους διακατέχει, και βάζοντας σαν όπλο μόνο την πίστη, και ότι με το να κάνουν μια επιπόλαια προσευχή ή και να εκκλησιάζονται ακόμη και με την εξομολόγηση χωρίς να βελτιώνονται σαν άνθρωποι, πιστεύουν ότι όταν πεθάνουν θα γυρίσουν στον παράδεισο.»

«Δηλαδή δεν πιστεύεις έστω το ελάχιστο ότι κάποιος μπορεί να σωθεί;»

«Σε διαβεβαιώνω και σου το χω ξαναπεί αυτό, χωρίς τους τρεις παράγοντες υπάρχει μόνο η κάθοδος.»

«Ήθελα να σε ρωτήσω στον κύκλο προστασίας ποιόν επικαλείσαι, τον Δία;

«Όχι τον στοιχειώδη μεσολαβητή της φύσης.»

«Τι είναι αυτός πάλι, από πού ξεφύτρωσε.» Γέλασα και ο Ερμής χαμογέλασε και αμέσως σοβάρεψε το ύφος του λέγοντας:

«Δεν μου αρέσει να ειρωνεύεσαι ειδικά πάνω σε τέτοια ζητήματα»

«Δεν ήθελα να ειρωνευτώ αλλά απλώς να αστειευτώ λιγάκι, γιατί με έχεις πιάσει μες στα σοβαρά και με έχεις ψυχοπλακώσει.» Γελάσαμε και είπε:

«Ο Στοιχειώδηςμεσολαβητής της φύσης είναι ένα πλάσμα της 4ης διάστασηςείναι ένα παιδί μέχρι 12 ετών, με μακριά ξανθά μαλλιά που εφόσον παρακαλάμε τον εσωτερικό μας πατέρα να διατάξει τον Σ. μ. φ. να φτιάξει ένα κύκλο προστασίας γύρω από το δωμάτιο ή το σπίτι ή το κρεβάτι, τον φανταζόμαστε να φτιάχνει με ένα μικρό σπαθάκι, έναν πράσινο ανοιχτόχρωμο κύκλο προστασίας γύρω από τους χώρους που προανέφερα για να μας προστατεύει από αρνητικές δυνάμεις, αστρικές νύμφες και οποιαδήποτε αρνητική οντότητα θέλει να μας βλάψει τόσο στο φυσικό, όσο και στο εσωτερικό, αυτό το κάνεις τρεις φορές.»

«Δηλαδή μέσω της φαντασίας φτιάχνουμε ένα πλάσμα να μας προστατεύει με έναν κύκλο;»

«Ξέρεις μου κάνει εντύπωση που κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις, αλλά θα σου απαντήσω, λοιπόν δεν τον φτιάχνεις με την φαντασία, απλώς υπάρχει σε αυτήν την διάσταση.»

«Υπάρχει περίπτωση να μπορούμε να τον δούμε;»

«Ναι αρκεί να αυξήσεις τα ποσοστά της συνείδησής σου, και θα δεις όλα τα πλάσματα αυτού του κόσμου, παλαιότερα ο κόσμος έβλεπε αυτά τα πλάσματα πιο εύκολα από τώρα.»

«Και τώρα τι άλλαξε από παλιά, μόνο η συνείδηση;»

«Όχι μόνο.»

«Αλλά τι;»

«Σήμερα ο κόσμος έχει γίνει πολύ υλιστής και αυτό τον εμποδίζει να αντιλαμβάνεται τους κατοίκους αυτών των κόσμων.»

«Και ποιοι είναι αυτοί οι κάτοικοι;»

«Είναι οι Νεράιδες, τα Ξωτικά, τα Γνώμος, και οι Συλφίδες,

«Αυτά τα πλάσματα τη βοήθεια μπορεί να μας προσφέρουν;»

«Αν είχαμε συνείδηση, θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους και να μας πούνε τη λύση σε ένα πρόβλημα που θα μπορούσαμε να έχουμε με τα στοιχειά της φύσης.»

«Δεν το καταλαβαίνω αυτό που λες.»

«Ας πούμε ότι έχουμε πρόβλημα με το χωράφι μας, με κάποια από τα οπωροκηπευτικά μας, επικαλούμαστε τα Γνώμος και αυτά μας λένε τη λύση που χρειάζονται τα φυτά μας, χωρίς να τα βομβαρδίζουμε με τα διάφορα χημικά, δηλητηριάζοντας τη γη μας.»

«Να σε ρωτήσω κάτι;»

«Τι;»

«Όλοι αυτή η ενδοσκόπηση δεν υπάρχει περίπτωση να τρελαθείς;»

«Αν θεωρείς λογική όλα τα υποκατάστατα που δημιουργούμε για να αποφύγουμε την τρέλα της ύπαρξης, δημιουργώντας υλιστικές ψευτοελπίδες για να μπορούμε να έχουμε μια αιτία για να ζούμε, με συγχωρείς θα σε απογοητεύσω γιατί η δική μου τρέλα, αν θέλεις να την πεις έτσι, έχει πιο πολύ λογική, γιατί έχει σαν σκοπό τη συνείδηση, την απελευθέρωση από κάθε παροδικό ψεύτικο σώμα που παίρνουμε για να ζούμε τα λάθη που κάναμε στο παρελθόν μέσα από τον πόνο και την επανάληψη αν δεν το έχουμε μάθει το μάθημα μας, ακόμα θα σου πω, ότι η τρέλα, είναι η πλήρη ταύτιση με ένα εγώ υπερηφάνειας που μπορεί να έχουμε.»

«Γιατί το λες ψεύτικο;»

«Γιατί σε κάποια στιγμή αυτό το σώμα που έχεις θα αφανιστεί, σε εκατό χρόνια θα φαίνεται σαν να μην έζησες ποτέ.»

«Αν ασχοληθώ με όλα αυτά δεν θα χάσω την ελευθερία μου;»

«Αν είσαι εσωτερικά σκλαβωμένος από τα ελαττώματα και τα εγώ σου, πιστεύεις ότι είσαι ελεύθερος;»

«Ναι έχεις δίκιο δεν το είχα σκεφτεί έτσι, απλώς θέλω να είμαι σίγουρος ότι αυτό που ακολουθώ είναι κάτι το θεϊκό»

«Σε διαβεβαιώνω ότι αν αρχίσεις να δουλεύεις με τους τρεις παράγοντες θα αισθάνεσαι την θεϊκή αρχή μέσα σου.»

«Για πες μου πως θα την αισθάνομαι;»

«Καταρχήν αυτό θα το δεις μόνος σου, αλλά μπορώ να σου πω για τους Ισραηλίτες που ήταν κάποτε ο λαός του Θεού.»

«Για πες μου;»

«Την πιο μεγάλη τους δύναμη την αντλούσαν από τους τρεις παράγοντες της επανάστασης της συνείδησης, το ίδιο έγινε με την επανάσταση του 1821 με τους Έλληνες που κατείχαν αυτά τα μυστικά.»

«Σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν αυτά τα μυστικά.»

«Ναι αλλά τα χρησιμοποιούν μόνο και μόνο για να αποκτήσουν χρήματα, χωρίς να τα χρησιμοποιούν για την εσωτερική τους απελευθέρωση.»

«Τι εννοείς όταν λες απελευθέρωση;»

«Ελεύθερος είναι κάποιος, που είναι ελεύθερος και από το φυσικό του σώμα.»

«Πιστεύω να καταλάβω ποια είναι αυτή η ελευθερία που λες.»

Μιλήσαμε για την διαδικασία του θανάτου του εγώ, κάτι που είχαμε ξανασυζητήσει στο παρελθόν.

Έφυγα με σκοπό να δουλέψω με τον εαυτό μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: