Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

(Kεφ.11-12-13) Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ



ΚΕΦΑΛΑΙΑ 11-12-13



11. Η Ενέργεια
Πήγα από νωρίς λόγο αργίας να επισκεφτώ τον Ερμή, έλειπε μαζί με τον Άρμπη, τους περίμενα μέχρι που ήρθαν τους χαιρέτησα, ο ήλιος το πρωί δημιουργούσε σκιά και η πρωινή ψύχρα μας έκανε να τρέξουμε στη ζεστασιά της σπηλιάς ήπιαμε ένα από τα περίεργα ροφήματα του Ερμή, που μας ζέστανε αρκετά. Βιαζόμουν να τον ρωτήσω για την ενέργεια που μου είχε αναφέρει την προηγούμενη μέρα, όταν με ρώτησε: «Πως και ήρθες τόσο νωρίς;»

«Να εχθές έφυγα και ένιωθα ακάλυπτος για αυτό που μου είπες για τις ενέργειες για την τριπλάσια ταχύτητα του φωτός.»

«Έχεις ακούσει που λένε ότι είναι μέσα είναι και έξω ότι είναι πάνω είναι και κάτω;»

«Ναι»

«Λοιπόν αυτή είναι μια αλήθεια.»

«Και που είναι αυτή η ταχύτητα η τριπλάσια της ταχύτητας του φωτός; Στον Άνθρωπο.»

«Δυστυχώς.» έκανε μια παύση χαϊδεύοντας τον Άρμπη που κάθονταν δίπλα του. Και συνέχισε «Όλα τα κοιτάζουμε έξω από μας. Λοιπόν θα σου πω να κάνεις κάτι.»

«Τι;»

«Φαντάσου ότι βρίσκεσαι στο άλλο άκρο του σύμπαντος. Με ποια ταχύτητα πήγες εκεί.»

«Ναι αυτό δεν παύει να είναι φαντασία.»

«Ναι αλλά δεν παύει να είναι μέσα σου, εφόσον είναι μέσα σου είναι μια δύναμη πολύ ανώτερη σε μορφή ενέργειας που υπάρχει, από αυτό που μπορεί να αντιληφθεί κάθε άνθρωπος, ανάλογα το επίπεδο του Είναι που βρίσκεται.»

«Τι εννοείς επίπεδο του Είναι που βρί…»

«Εννοώ ότι άμα κάποιος προχωρήσει μέσω της αυτοπαρατήρησης υπάρχει μια αντίληψη του σύμπαντος και του κόσμου που τον περιβάλει πιο πλατιά, μέχρι του σημείου να αντιλαμβάνεται το σύμπαν και όλο τον κόσμο μέσα του.»

«Όταν μιλάμε για ενέργεια μιλάμε για την ενέργεια που ανέφερε ο Αϊνστάιν;»

«Ο Αϊνστάιν όπου είναι Θεός το μετέφρασε σε ενέργεια.»

«Δηλαδή όπου υπάρχει Θεός υπάρχει και ενέργεια.»

«Ναι Θεός = Ενέργεια και E = M . .. Για να καταλάβεις ο Θεός είναι τα πάντα ο Θεός είναι αν μπορείς να του δώσεις μια αρχή είναι η √ τετραγωνική ρίζα του κενού.»

«Δηλαδή τίποτα.»

«Κοίτα το να μην υπάρχει τίποτα είναι αδιανόητο για τον ανθρώπινο νου. Αυτό που μας περιορίζει είναι ο ίδιος ο νους, αυτός ο κόσμος γύρω μας είναι δημιούργημα δικό μας είναι όλα του μυαλού μας, σκέψου ότι αυτή την στιγμή σταματάει να λειτουργεί ο νους σου αυτομάτως σβήνουν όλα.»

«Ναι και πάλι μου είναι αδιανόητο το ότι δεν υπάρχω και ας πεθάνω.»

«Μπορεί να μην υπάρχεις σαν νους, αλλά θα υπάρχεις σαν αντίληψη του ίδιου του σύμπαντος.»

«Τότε αξίζει να πεθάνεις.»

«Και πάλι θα είσαι περιορισμένος γιατί για μια πραγματική και πιο ολοκληρωμένη αντίληψη του σύμπαντος και της ίδιας της ύπαρξης πρέπει να πεθάνεις ψυχολογικά, γιατί η ψυχή σου δηλαδή η ουσία σου είναι εγκλωβισμένη στα εγώ.»

«Δηλαδή η ίδια η ενέργεια είναι αυτή που ενισχύει και την σωματική και ψυχική δύναμη του κάθε ανθρώπου;»

«Ναι η ενέργεια που μεταβάλει με την εγκράτεια και η ενέργεια που απελευθερώνει με το θάνατο των ελαττωμάτων του.»

«Υπάρχει άλλη μορφή ενέργειας που μπορεί να πάρει ο άνθρωπος;»

«Ναι είναι η ενέργεια που παίρνει από τον ήλιο, από την τροφή, από το περιβάλλον, από τον αέρα, από τους συνανθρώπους του και πολλοί άλλοι τρόποι που μπορεί να αποκομίσει ενέργεια.»

«Τώρα θα ήθελα να μου πεις τη δύναμη που είχε ο Σαμψών στην παλαιά διαθήκη από πού την είχε, από τα μαλλιά του;»

«Ας το αναλύσουμε και θα δούμε.Λέει ο Σαμψών στην Δαλιδά με συμβολικό τρόπο πως χάνει τη δύναμη του. Λέει ότι άμα τον δέσουν με επτά υγρές χορδές που δεν θα έχουν ξεραθεί τότε θα χάσει την δύναμη του. Για πες μου ποιες είναι αυτές οι επτά χορδές.»

«Δεν ξέρω.»

«Είχαμε ξαναπεί για αυτά. Είχαμε πει αν θυμάσαι ότι υπάρχουν τα ιερά φίδια φωτιάς λοιπόν αυτά τα φίδια φωτιάς ή η ιερή φωτιά ανεβαίνει επτά φορές από την σπονδυλική μας στήλη. Άρα ποιες είναι οι επτά χορδές.»

«Οι επτά χορδές όπως τα λες είναι η σπονδυλική μας στήλη.»

«Ά μπράβο, τώρα λέει ότι όταν τον δέσουν με υγρές χορδές χάνει τη δύναμή του. Γιατί με υγρές;»

«Ίσος γιατί έτσι είναι πιο δυνατές.»

«Σκέψου. Γιατί όχι με ξερές;»

«Γιατί σπάνε πιο εύκολα, δεν ξέρω.»

«Όχι, γιατί δεν έχουν υποστεί μεταβολή, δηλαδή δεν έχουν υποστεί μετατροπή.

Για να καταλάβεις αν δεν έχεις μεταβάλει τις σεξουαλικέςενέργειες σου, δια μέσου της ιερής φωτιά σε μια ανώτερη μορφή ενέργειας, τότε είναι εύκολο να τις χάσεις.»

«Δηλαδή μιλάμε για σεξουαλική ενέργεια, αυτό που είχαμε ονομάσει ταντρικό έρωτα.»

«Μπράβο το θυμήθηκες.»

«Και γιατί επτά χορδές, ή όπως είπαμε επτά σπονδυλικές.»

«Γιατί πρέπει να ανεβάσουμε επτά φορές την ιερή φωτιά από την σπονδυλική μας στήλη για να φτιάξουμε τα ανώτερα σώματα όπως σου είχα ξαναπεί.»

«Γιατί δεν λες ξεκάθαρα πως γίνεται η μετατροπή των ενεργειών.»

«Γιατί αυτά τα μυστικά ο καθένας τα βρίσκει μόνος του, και έτσι θα έχουν περισσότερη αξία σε αυτούς που τα βρίσκουν και γιατί άμα τα βρεις και τα αρνηθείς, τότε είναι η άρνηση που εκδηλώνεις απέναντι στο άγιο πνεύμα, το καλύτερο είναι να μην ξέρεις, παρά να αρνηθείς, εδώ τα πράγματα είναι λίγο διφορούμενα γιατίτο να παραμένεις στην άγνοια είναι η πιο μεγάλη αμαρτία από όλες.»

«Και γιατί είναι η πιο μεγάλη αμαρτία από όλες;

«Τα έχουμε ξαναπεί αυτά, γιατί σε σπρώχνει να κάνεις διάφορα λάθη ως προς τον εαυτό σου και τους άλλους, να αμαρτάνεις.

»Θέλεις να συνεχίσουμε την ανάλυση μας με τον Σαμψών;» μου είπε.

«Ναι»«Στη συνέχεια αφού η Δαλιδά δεν κατάλαβε τι ήθελε να πει ο Σαμψών και ελευθερώθηκε, επέμενε να του πει πως χάνει την δύναμη του, αυτός της λέει ότι άμα τον δέσουν με καινούρια σχοινιά που δεν έχει γίνει εργασία θα χάσει την δύναμη του. Πρόσεξε δεν λέει το ίδιο με την προηγούμενη φορά.»

«Ναι.» Κάθισα λίγο να σκεφτώ κοίταξα τον Ερμή στα μάτια να δω αν θα συμφωνήσει μέσω των εκφράσεών του προσώπου του «Άμα τον δέσουν, δηλαδή, άμα σταματήσει. Καινούρια σχοινιά, δηλαδή, καινούργια ερωτική ενέργεια, από την σπονδυλική στήλη. Που δεν έχει γίνει εργασία, που δεν έχει μεταβάλει αυτές τις ενέργειες, τότε χάνει τη δύναμή του, δηλαδή οι ενέργειες του πάνε χαμένες», Όση ώρα κοίταζα τον Ερμή στα μάτια δεν έδειξε καμιά έκφραση. Όταν είπε ξαφνικά με δυνατό τόνο ξαφνιάζοντας με.

«ΝΑΙ εε, ε…» μετά το ξάφνιασμα ακολούθησε ένα δυνατό γέλιο περισσότερο από τη μεριά μου. Όταν σταματήσαμε μου είπε με σοβαρό τόνο.

«Να συνεχίσουμε;» και του απάντησα

«Ναι ε..» γελάσαμε πάλι και συνέχισε.

«Παρακάτω λέει η Δαλιδά, με τι θα τον έδεναν και λέει ο Σαμψών στη Δαλιδά, ότι άμα πλέξει τις επτά σειρές ή αλλιώς κοτσίδες του κεφαλιού του και τους δέσει γερά με ύφασμα… Ανάλυσέ το.»

«Έχουμε και λέμε. Άμα πλέξει, άμαέχει εργαστεί δηλαδή άμα τις έχει συνθέσει. Τις επτά κοτσίδες, με τις ενέργειες, δηλαδή ενέργειες της σπονδυλικής. Του κεφαλιού, για πες μου για το κεφάλι, τι σημαίνει;»

«Αυτό που μας αντιπροσωπεύει.»

«Λοιπόν του κεφαλιού του, που τον αντιπροσωπεύουν. Δένουν γερά, δηλαδή τις σταματά.»

«Περίπου έτσι, Λοιπόν. Δένουν, όταν τις συγκρατεί. Γερά, ότι δεν τις χάνει. Με ύφασμα τις προστατεύει, και τις επτά εννοεί τις μυστικιστικές. Ολοκληρώνοντας, οι μυστικιστικές ενέργειες της σπονδυλικής που τον αντιπροσωπεύουν τις συγκρατεί, δεν τις χάνει και τις προστατεύει.»

«Και έπειτα;»

«Έπειτα την συνέχεια τη ξέρεις, ο Σαμψών έχασε τις ενέργειες του με την Δαλιδά και τις υπόλοιπες εξελίξεις. Τα μαλλιά συμβολίζουν και το σεξουαλικό. Του πήρε τις σεξουαλικές ενέργειες.»

«Οι ενέργειες που δεν χάνουμε είναι η δύναμη για τον κάθε άνθρωπο που τον χαρακτηρίζουν ;»

«Ναι, επίσης το να χάνεις τις ενέργειες άσκοπα, αυτό μας φέρνει πιο κοντά στα γερατειά.»

«Και γιατί άμα φιλάμε τις ενέργειες αποκτάμε τόση δύναμη;»

«Είναι θέμα ενεργειών που όταν τις φιλάμε και τις μετατρέπουμε οι ορμόνες στο σώμα μας, δια μέσο των αδένων, παίρνουν μια ανώτερη τροφή, πολύ πιο ισχυρή από οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, που θα μπορούσαμε να πάρουμε από οποιαδήποτε ενέργεια του φυσικού κόσμου.»

«Τίποτα άλλο;»

«Την πιο μεγάλη δύναμη την νιώθεις εσωτερικά γιατί ελέγχεις τα εγώ σου, ακόμα νιώθεις μια εσωτερική γαλήνη που δεν μπορεί τίποτα και κανείς να σε ταράξει.»

«Τίποτα άλλο;»

«Δύναμη είναι να μην μιλάς για σένα και τα προσωπικά σου.»«Γιατί;»«Γιατί στην πραγματικότητα, κανένας δεν ενδιαφέρεται πραγματικά για τα προσωπικά σου ζητήματα και γιατί χάνεις ενέργεια άσκοπα, σε ένα εγώπου θέλει να προβληθεί και να κλέψει ενέργεια.»

«Ναι αλλά η ορμή προς ανακοίνωση που έχει ο κάθε άνθρωπος τι έχεις να πεις για αυτό;»

«Αυτό να το δεις εσύ και να το αναλύσεις μέσα σου.» είπε κάπως σιγανά.

»Η δύναμη και η ψυχή ή το κομμάτι ψυχής ή αλλιώς η ουσία είναι κάτι που μας έχει δοθεί.» είπε ανεβάζοντας τον τόνο της φωνής του.

«Και γιατί μας έχει δοθεί;»

«Αυτό περίμενα ότι θα με ρωτήσεις. Τα έχουμε αναλύσει ξανά αυτά. Μας έχει δοθεί γιατί πρέπει να κάνουμε έναν πόλεμο συνεχώς μέσα μας, με τα εγώ αιτία, το πεπρωμένο και από το ίδιο μας το σώμα με τα ελαττώματα ή πες τα εγώ που μας καταβάλουν και πιο συγκεκριμένα τα εγώ που έχουν σχέση με την ηδονή μας.»

«Ναι αλλά μέχρι τώρα μου έχεις δώσει να καταλάβω ότι το πεπρωμένο είναι κάτι που δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, αλλά ότι το πληρώνουμε από προηγούμενες ζωές.»

«Ναι έτσι είναι, το πεπρωμένο φυγή αδύνατο, αλλά σήμερα μπορούμε να υποστούμε το πεπρωμένο μέσα στα χρόνια που θα ζήσουμε, αλλά ο θάνατος του εγώ μας πηγαίνει σε μια πιο ελαφριά εκπλήρωση του πεπρωμένου, γιατί αν δεν καταφέρουμε σε αυτή την ζωή να αυτοπραγματοποιηθούμε, σε επόμενες ζωές ξεπληρώνοντας το πεπρωμένο σε πιο ελαφριά μορφή προχωράμε πιο γρήγορα στον σκοπό μας, αποφεύγοντας τα κατάλοιπα του πεπρωμένου, για αυτό μας έχει δοθεί και η δύναμη που είναι ενέργεια του απόλυτου για να βοηθάει την ψυχή.»

«Είναι αυτό που λέμε ψυχική δύναμη;»

«Ναι η δύναμη έχει και άλλα παρελκόμενα που μπορεί να την χαρακτηρίζουν όπως η κατανόηση, η αντίληψη, η σύνεση, και η χάρη.»

«Γιατί η κατανόηση έχει σχέση με τη δύναμη;»

«Γιατί από κατανόηση αποκτήσαμε τη δύναμη, γιατί η κατανόηση είναι αυτή που μας βάζει στην θέση του άλλου, και από την στιγμή που μπαίνεις στη θέση του άλλου, έχεις μια ανώτερη δύναμη που οφείλεται από το είναι και το ξέρω σου, το ίδιο συμβαίνει με την αντίληψη που ανήκει στο είναι σου, η σύνεση και η χάρη.»

«Από αυτά που χαρακτηρίζουν τη δύναμη, βλέπω ότι δεν έχουν καμιά σχέση, με τη δύναμη που αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι τη δύναμη σήμερα.»

«Μου αρέσει που το κατάλαβες αυτό,» είπε.

«Ναι βλέπω ότι οι άνθρωποι θεωρούν τα χρήματα, την σωματική επίδειξη, την διανοητική επίδειξη, την άσκηση ή την επίδειξη εξουσίας σαν δύναμη.»

«Ναι γιατί πιστεύουν ασυνείδητα φυσικά, ότι το να μεγαλώσουν την κοινωνία των εγώ τους, αυτό είναι η δύναμη. Εξάλλου η λέξη εξουσία τα λέει όλα.»

«Δηλαδή;»

«Έξω από την ουσία, όπως είναι η λέξη περιουσία, δηλαδή γύρω από την ουσία.»

«Έτσι πάντα καταλήγουμε ότι όλα είναι εγώ,το πώς θα έπρεπε να είναι ένας σωστός άνθρωπος θα ήθελα κάποια στιγμή να το συζητήσουμε.»

«Ξέρεις ότι η ανθρωπότητα θα μπορούσε να αποσπάσει ενέργεια από άλλες μορφές ενέργειας όπως είναι πολύ μεγάλη ενέργεια η μαγνητική, η αιολική, η ηλιακή, η κρυσταλλική, και η συμπαντική.»

«Ναι το γνωρίζω.» του είπα και σταμάτησε η συζήτηση εκεί. Ετοιμαζόμουν να φύγω όταν πρόσθεσε.

«ακόμα από το νερό της θάλασσας θα μπορούσαμε να ποτίσουμε τις ερήμους της γης και τα ξερονήσια με οικονομικό τρόπο.»

«Αφού είναι αλμυρό το νερό.»

«Ναι άκουσε με πρώτα.» ξανακάθισα.

«Ναι σε ακούω.»

«Λοιπόν παίρνουμε έναν μαύρο κάδο καλά σφραγισμένο, του βάζουμε ένα σωσίβιο ας πούμε από φελιζόλ, για να είναι το ένα τρίτο έξω από το νερό να επιπλέει, στον πυθμένα του ανοίγουμε μία τρύπα όσο είναι το πάχος ενός στυλό από πάνω συνδέουμε στον κάδο μια μαύρη σωλήνα που στην αρχή θα είναι εύκαμπτη, από την κάτω μεριά του σωλήνα βάζουμε κοίλους ημισωληνοειδείς καθρέπτες που να αντανακλούν τις ακτίνες του ήλιου πάνω στη σωλήνα. Και ας πούμε ανά 6 μέτρα η άκρη του κοίλου καθρέπτη, αυτή που έρχεται από τη θάλασσα και συνδέεται με την επόμενη θα είναι λίγο ψηλότερα, ώστε άμα βρέξει να φεύγει το νερό της βροχής, η άκρη της μαύρης σωλήνας θα συλλέγει το αποσταγμένο νερό σε ένα λευκό κάδο σε μια σκιά μετά διοχετεύουμε το νερό στην έρημο ή στην ψηλότερη κορυφή σε ένα ξερονήσι και άστο να ρέει τις ζεστές ημέρες.»

«Ωραίο ακούγεται.»

«Άκου και το άλλο θα μπορούσαμε οτιδήποτε σκουπίδια από λαχανικά και φρούτα από όλη την γη να τα συλλέγουμε και να τα θάβουμε στις ερήμους της γης, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ζωή, ακόμα και το νερό από την απόσταξη θα μπορούσε να μετατραπεί μέσα από τα σκουπίδια σε πόσιμο, αν έρεε και φιλτραριζόταν φυσικά σε μια μακρινή απόσταση μακριά από τα σκουπίδια.»

«Ωραία ακούγονται όλα αυτά, αλλά πρέπει να φύγω.»

Χαιρέτησα τον Ερμή και έφυγα.


12. Η Αποστολή 
Η ημέρα έδειχνε βροχερή με βαριά σύννεφα να την απειλούν, χωρίς να κάνει ιδιαίτερο κρύο, πήγα στον Ερμή με σκοπό να μιλήσω σε κάποιον που θα με καταλάβαινε. Χαιρέτησα χαϊδεύοντας τον Άρμπη για να ανανεώσω την καλή σχέση που είχα μαζί του. Όταν ο Ερμής με ρώτησε «Είναι καμιά αργία σήμερα που ήρθες;»

«Δεν νομίζω, γιατί ρωτάς;»

«Γιατί συνήθως όταν έρχεσαι είναι σαββατοκύριακο ήμέρα αργίας. Και συνήθως τις άλλες μέρες δεν έρχομαι εδώ.» είπε.

«Σήμερα πήγα να φτιάξω κάτι χαρτιά μου, έτσι δεν πήγα σε μια δουλειά.»

«Φαίνεσαι λίγο στενοχωρημένος τι σου συμβαίνει;»

«Αυτές τις τελευταίες ημέρες προσπάθησα να μιλήσω σε ανθρώπους για αυτά που συζητάμε μαζί, αλλά δεν βρήκα ανταπόκριση.»

«Δεν πρέπει να μιλάς σε κανέναν για τα εσωτεριστικά θέματα όσο έξυπνος είσαι εσύ, είναι και άλλοι άνθρωποι το ίδιο, απλώς το είναι τους δεν έχει τις ίδιες ανησυχίες που έχεις εσύ.»
«Πως μπορώ να βοηθήσω άλλους ανθρώπους να αλλάξουν;»

«Εσύ έχεις αλλάξει, είσαι δάσκαλος;»

«Δεν είμαι δάσκαλος. Κάνω προσπάθειες να αλλάξω, πιστεύω ότι σε ένα μεγάλο βαθμό έχω αλλάξει.

«Κοιτά το θέλεις πραγματικά να αλλάξουν οι άλλοι άνθρωποι;»

«Ναι»

«Γιατί;»

«Γιατί πιστεύω ότι θα αλλάξει και η κοινωνία που ζούμε.»

«Για να αλλάξεις την κοινωνία πρέπει να αλλάξεις εσύ ο ίδιος και να γίνεις παράδειγμα για τους άλλους, μόνο μέσα από το παράδειγμα που δίνεις στους άλλους μπορείς να αλλάξεις κάποιον, να γίνεις εσύ το παράδειγμα.»

«Ξέρω πάλι στα εγώ θα καταλήξεις.»

«Προτού να καταλήξω στα εγώ θα σου πω ορισμένα πράγματα για τους πρώτους χριστιανούς»

«Σαν τι;»
«Οι πρώτοι χριστιανοί δεν αντιδρούσαν ότι και να τους έλεγαν ή όπως και να τους συμπεριφέρονταν.»

«Και γιατί;»

«Γιατί ήταν μια νέα θρησκεία την οποία την κυνηγούσαν και στηριζόταν στην φιλοσοφία του χριστιανισμού . Tα θύματα συγχωρούσαν τους διώκτες τους και πριν από το θάνατο παρακάλαγαν για να συγχωρεθούν οι διώκτες τους.»

«Και ποια ήταν αυτή η φιλοσοφία που έκανε να έχουν αυτήν την συμπεριφορά;»

«Καταρχήν είχαν κατανόηση απέναντι στους συνανθρώπους τους . Ακόμη πίστευαν ότι μετά θάνατον, θα πάνε κάπου καλύτερα, σαν ουσίες και ότι θα ξαναγεννηθούν σε καλύτερες συνθήκες, για να συνεχίσουν το δρόμο που δίδαξε ο Ιησούς και που διέδωσαν οι απόστολοι, επίσης ήξεραν ότι κάθε δράση φέρνει αντίδραση και αυτό επιβαρύνει το πεπρωμένο τους.»

«Οι απόστολοι είχαν και αυτοί πεπρωμένο;»
«Είχαμε πει για τον προφήτη Ηλία και τα λάθη των προηγούμενων ζωών του, το ίδιο είχαν και οι απόστολοι. Ο Ιησούς αναφέρει στο Πίστης Σοφίας ότι αυτός επέλεξε τις ψυχές των αποστόλων που θα τον βοηθούσαν στο δρόμο που θα έκανε. Ο Ιούδας είχε αποστολή να προδώσει τον Χριστό είχε τον πιο δύσκολο ρόλο, ήταν και ο πιο διανοητικός τύπος από τους άλλους αποστόλουςκαι αυτός που εκφράζει την προδοσία του Χριστού μέσα από την επιθυμία, γι’ αυτό έπρεπε να δείξει αυτόν τον ρόλο της προδοσίας και κάτι ακόμα, όπως ξέρουμε από τις γραφές, ο Ιησούς πως ήξερε ότι θα τον προδώσουν, άσε το πώς είναι άλλο θέμα, αφού το ήξερε, γιατί δεν άλλαζε την πορεία των γεγονότων.»

«Και γιατί ο Ιούδας εκφράζει την προδοσία μέσα από την επιθυμία;»

«Είναι ο δαίμονας της επιθυμίας που πουλά τον εσωτερικό Χριστό για πιο πολλά υλικά πράγματα και ανέσεις μέσα από την επιθυμία όλων των εγώ. Υπάρχουν και άλλοι δύο προδότες όπως ο Πιλάτος και ο Καϊάφας.»

«Γιατί ο Πιλάτος και ο Καϊάφας είναι προδότες;»

«Ο Πιλάτος είναι ο δαίμονας του νου, είναι αυτός που εκφράζει σε μας την προδοσία της χρηστικής αρχής, με το να αναβάλουμε ή να δικαιολογούμαστε για να αναβάλουμε την εσωτερική δουλειά μας.

Ο Καϊάφας είναι ο δαίμονας της κακής θέλησης, εκφράζει μέσα μας αυτό το εγώ που καταδικάζει και προδίδει τον Χριστό για να ακολουθήσει τα έθιμα τις παραδόσεις και τον σκεπτικισμό.»

«Δεν το είχα σκεφτεί έτσι.»

«Ο Ιησούς μπορούσε να δημιουργήσει αιτίες και αποτελέσματα. Όλος αυτός ο δρόμος που έδειξε είναι ένας εσωτερικός δρόμος και έχει μια εσωτερική λογική, από την στιγμή που κάνει το θαύμα στην Κανά μέχρι την ανάσταση.»

«Ας πούμε οι τρεις προδότες που προανέφερες ποιοι είναι σήμερα στην κοινωνία μας;»

«Κοίτα τους μέσα σου καλύτερα, χωρίς να κρίνεις κανέναν, γιατί με όλους που μας περιβάλουν και συναναστρεφόμαστε τους έχουμε μέσα μας.

Στην κοινωνία μας οι προδότες είναι οι ιερείς, οι γέροντες, οι γραμματείς.»

«Και γιατί;»

«Οι ιερείς, οι φαρισαίοι είναι ο δαίμονας τις επιθυμίας, είναι αυτοί που θα έπρεπε να διδάσκουν τον χριστικό δρόμο, δεν μπορούν να δούνε τον ατομικό Χριστό, ούτε να διδάξουν τον χριστικό δρόμο και φέρνουν εμπόδια, δεν έχουν ανεβάσει την ιερή φωτιά, δεν μπορούν να δούνε τον επαναστάτη Χριστό τον ατομικό σωτήρα, δεν έχουν κάνει προσωπική δουλειά με τα εγώ, να αισθάνονται τους εσωτερικούς γονείς τους, να έχουν προσωπική εμπειρία μέσα από την ουσία, από άλλες διαστάσεις, από ανώτερους δασκάλους.

Οι γέροντες δηλαδή οι παππούδες μας, οι γονείς μας, είναι αυτοί που υποτίθεται ξέρουν τα πάντα, δείχνουν ότι είναι σοφοί αυτοί θα προσπαθήσουν να μας φέρουν εμπόδια, στα προσωπικά μας πιστεύω, γιατί πιστεύουν κάπου χωρίς να έχουν ούτε μια εμπειρία.

Οι γραμματείς που υποτίθεται ότι είναι οι επιστήμονες, οι σοφοί που ακολουθούν κατά γράμμα τα δόγματα. Μέσω των δογμάτων θα μας φέρουν εμπόδια στην εσωτερική μας δουλειά.»

«Ποια είναι η πραγματική αποστολή του κάθε ανθρώπου που γεννιέται και έρχεται στη ζωή;»

«Είναι οι τρεις παράγοντες της επανάστασης της συνείδησης, πρέπει να θέλουμε να αλλάξουμε, να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, φυσικά θυσιάζοντας τα εγώ με τα ελαττώματα.

Θα έχεις παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι από την παιδική ηλικία ακόμα ψάχνουν για το έτερον ήμισυ αυτό από μόνο του είναι μια αποστολή, αφού βρει το έτερον ήμισυ το σωστό είναι να ασκεί την εγκράτεια των ενεργειών.

Και να βοηθήσεις ανθρώπους αφού στο ζητήσουν για τα ερμητικά μυστικά. Και υλικά σε αυτούς που το έχουν ανάγκη.»

«Αυτά τα ξέρω, εκεί καταλήγουμε πάντα, τίποτα άλλο;»

«Η πιο μεγάλη αποστολή σου είναι να γυρίσεις στο απόλυτο, να αυτοπραγματοποιηθείς.»

«Γιατί ο ίδιος ο Ιησούς δεν έδωσε ελεύθερα αυτά τα μυστικά;»

«Τα έδωσε στους μαθητές του, απλά οι μαθητές όταν προχωρήσουν και γίνουν δάσκαλοι, εφόσον έχουν επικοινωνία με ανώτερες διαστάσεις και δασκάλους δίνουν τα μυστικά στους δικούς τους μαθητές.»

«Τα θαύματα που έκανε ο Ιησούς και οι μαθητές του έχουν σχέση με τις άλλες διαστάσεις;»

«Σωστά το συνδύασες ο Α.Δ. Ιησούς είχε την ικανότητα μέσω των ενεργειών των άλλων διαστάσεων να κάνει θαύματα ή να μεταφέρει όλους τους ανθρώπους σε αυτή την διάσταση.»

«Και πως γίνεται να ενεργεί ή να μεταφέρει μέσα από τις διαστάσεις τους ανθρώπους που τον περιβάλουν;»

«Έχεις καιρό να μου κάνεις αναλυτικές και δύσκολες ερωτήσεις που δεν ήθελα να απαντήσω, αλλά θα σου απαντήσω.»

«Για πες μου.»

«Ο Ιησούς ενεργούσε πρώτα από το απόλυτο που είναι ο κόσμος του πατέρα και μετά προχωρούσε μέσα από τις άλλες διαστάσεις προς τα κάτω, επειδή η θέληση του και η δική μας μπορεί να εκπληρωθεί μέσα στους λιγότερους νόμους των άλλων διαστάσεων και να μεταφέρει αυτή τη δράση στο φυσικό επίπεδο, όπως έκανε με τα πέντε κρίθινα ψωμιά και τα δύο ψάρια.»

«Είπες και για τη δική μας θέληση;»

«Ναι, μόνο που η δική μας θέληση έρχεται από τα κάτω προς τα πάνω, δεν έχουμε τα ανώτερα σώματα εμείς περιοριζόμαστε μέσα από την φαντασία, μπορούμε να θεραπεύουμε αλλά μόνο άμα το ζητήσουμε να ενεργήσουν μέσα από εμάς ανώτερα όντα.»

«Όταν λες ότι η θέλησή μας έρχεται από κάτω προς τα πάνω εννοείς ότι έχουμε σύνδεση με τις κολάσεις;»

«Δεν στο έχω ξαναπεί ότι εμείς συνδεόμαστε με τις κολάσεις και η θέληση μας είναι μέσα από τα εγώ μας;»

«Αυτό μπορούμε να το αλλάξουμε;»

«Εμείς ενεργούμε συνέχεια παθητικά δηλαδή αφηνόμαστε στα εγώ να μας παρασύρουν την κάθε στιγμή από σκέψεις, συγκινήσεις και πράξεις, χωρίς να τα ελέγχουμε σε πλήρη ταύτιση.»

«Μπορούμε να το αλλάξουμε;»

«Μπορούμε αλλά πρέπει να επικαλούμαστε πρώτα να μας δίνουν την εσωτερική δύναμη, για να είμαστε σε αυτοπαρατήρηση, δηλαδή σε μια ενεργή κατάσταση του νου, που έρχεται από το απόλυτο για να ελέγχουμε την εκδήλωση του εγώ που βγαίνει πάντα σαν σκέψη, άμα ελέγχεις τις σκέψεις και δεν σε ελέγχουν, δεν σε παρασύρουν στον ύπνο της συνείδησης και έτσι θα είσαι ένα ξύπνιο άτομο, δηλαδή πρώτα ο Θεός πάνω από όλα, όπως έχουμε πει πρέπει να διαχωρίζεσαι σε παρατηρητή και παρατηρούμενο.»

«Πως επικαλούμαστε την εσωτερική δύναμη;»

«Παρακαλούμε τον εσωτερικό πατέρα να μεσολαβήσει για μας.»

«Πως, εννοώ πως το κάνεις εσύ;» Είδα τον Ερμή να έχει κάποιο δισταγμό να μου απαντήσει.

«Να… Στρέφω την προσοχή μου στην καρδιά και λέω: Πατέρα μου κύριε μου και Θεέ μου, σου ζητώ και σε ικετεύω από την καρδιά και την ψυχή μου να μεσολαβήσεις τώρα και αναφέρω που θέλω να πάει και αυτό που ζητάω.»

«Καλά, βλέπω ότι δεν έχεις και αρκετή διάθεση να μου πεις περισσότερα,

«Μπορώ να σου πω ότι θέλεις, απλώς μη με ρωτάς για προσωπικές μου πρακτικές, εμπειρίες, βιώματα.»

«Πάντως σε ευχαριστώ για τη βοήθεια που μου προσφέρεις, πρέπει να φύγω τώρα γιατί ο καιρός έχει αγριέψει.»

Χαιρέτησα τον Ερμή και έφυγα τρέχοντας γιατί ήδη είχε αρχίσει να ψιχαλίζει, τα σύννεφα είχαν βουρκώσει τόσο πολύ, που είχαν πάρει ένα μελανό χρώμα, αυτό έδειχνε το τι θα επακολουθούσε.


13. Ο στρατιώτης
Σήμερα το πρωί έκανε κρύο χωρίς ένα σύννεφο στον ουρανό, οι ακτίνες του ήλιου που ακούμπαγαν τη Γη έδειχναν ότι θα έσπαγε κάπως το κρύο.

Όταν κίνησα να πάω στη σπηλιά του Ερμή, συνάντησα τον Άρμπη που με συνόδευσε μέχρι τη σπηλιά. Μπήκα μέσα όταν άκουσα τη φωνή του Ερμή να μας καλωσορίζει λέγοντας: «Καλώς τον Ιάωνα βλέπω ήρθες με την συνοδεία του Άρμπη σήμερα.» Ο Άρμπη κούνησε την ουρά του και στάθηκε δίπλα στον Ερμή. Ο Ερμής έφτιαξε ένα ρόφημα και κάτσαμε να το απολαύσουμε χωρίς να πούμε τίποτα. Ξαφνικά γύρισε ο Ερμής και μου είπε: «Τι είπες;»

«Τίποτα» του λέω ξαφνιασμένος, νόμισα ότι διάβασε τη σκέψη μου, άρχισε να γελά μαζί με τον Άρμπη που και αυτός ξαφνιάστηκε με την απότομη ερώτηση που μου έκανε και γαύγιζε μέχρι που για να σταματήσουν του λέω:

«Υπάρχει περίπτωση ένας άνθρωπος να διαβάσει την σκέψη ενός άλλου ανθρώπου;»

«Ναι αν ήμασταν αγνοί χωρίς το φράγμα των εγώ μας, θα μπορούσαμε να επικοινωνούμε σε διανοητικό επίπεδο χωρίς να μιλάμε.»

«Αυτό μου φαίνεται πολύ προχωρημένο.»

«Ναι εμείς πρέπει να ελέγχουμε τις σκέψεις μας, γιατί κάθε σκέψη καθορίζει τις πράξεις μας. Οι πράξεις, το μέλλον μας και το μέλλον της επόμενης ζωής.»

«Μπορεί να υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να μην σκέφτεται;»

«Δεν λέω αυτό, αλλά όπως είχαμε πει την προηγούμενη φορά που ήρθες, πρέπει να ελέγχουμε παρατηρώντας τις σκέψεις, όπως ένας στρατιώτης που είναι σε επιφυλακή εν καιρώ πολέμου.»

«Δηλαδή, τι πρέπει να κάνει κάποιος;»

«Να είναι σε συνεχή επιφυλακή με τα εγώ που βγαίνουν σα σκέψη, το πως κρίνουμε τους συνανθρώπους μας, διανοητικά και λεκτικά, γιατί ότι κρίνουμε είμαστε εμείς.»

«Είναι αυτό που είπε ο Ιησούς Χριστός, άφησε να βγάλω το ξυλαράκι, από το μάτι σου, αλλά δεν βλέπουμε το δοκάρι που είναι στο δικό μας μάτι.»

«Ναι έτσι ακριβώς όπως το λες, υπάρχει επίσης και ένα άλλο κριτήριο που μπορούμε να συμβουλευτούμε, τα όνειρά μας.»

«Και γιατί τα όνειρα μας;»

«Γιατί στα όνειρα τα ψυχολογικά μας επιπρόσθετα δηλαδή τα εγώ μας βγαίνουν χωρίς φραγμούς.»

«Και μετά;»

«Ξέρεις τη διαδικασία, βλέπουμε το εγώ στα πέντε κέντρα, το δικάζεις, το καταδικάζεις, παρακαλάς την θεϊκή Μητέρα να το εξαλείψει και φαντάζεσαι να το σκοτώνει, αφού φυσικά έχεις δώσει μια μορφή στο εγώ.»

«Ξέρω και το δουλεύω καθημερινά για δύο, τρεις μήνες.»

«Και παραπάνω αν χρειαστεί.»

«Από τότε που άρχισα να δουλεύω με τον εαυτό μου έχω αλλάξει πολύ προς το καλό. Ναι αλλά βλέπω ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκμεταλλεύονται αυτή την καλοσύνη μου.»

«Αυτό είναι πολύ καλό.»

«Γιατί είναι καλό;»

«Γιατί αποκτάς ψυχολογικό προπονητή.»

«Και τι σημαίνει αυτό;»

«Ότι πρέπει να τους νικήσεις.»

«Πως μπορώ να τους νικήσω αφού κάθε φορά, ερχόμαστε σε σύγκρουση.»

«Αυτό είναι, κάθε φορά που τους συναντάς να είσαι σε αυτοπαρατήρηση, να κοιτάς ποια εγώ σου σε ενοχλούν, να τα δουλέψεις ή με θάνατο στην πορεία, ή αναλύοντας τα μετά, δικάζοντας τα, και καταδικάζοντάς τα σε εξάλειψη, με την θεϊκή σου Μητέρα.»

«Ναι, αλλά που θα καταλήξει όλη αυτή η κατάσταση.»

«Άμα εξαλείψεις τα ελαττώματα, θα καταλήξεις, να φύγουν από τη ζωή σου, με κάποιο τρόπο, ή θα φύγεις εσύ από τη ζωή τους, ή θα σταματήσουν να σε ενοχλούν ή θα πεθάνουν, ή θα γίνεται φίλοι…»

«Εγώ; να γίνω φίλος με αυτόν! Αποκλείεται.»

«Ποιος το λέει αυτό;»

«Εγώ.»

«Το βλέπεις τι λες; και μόνος σου το λες ποιος είναι αυτός.»

«Εγώ είμαι, ποιος άλλος;»

«Αυτό που λες. Το εγώ σου.»

«Έχεις δίκιο, ο εγωισμός μου έχει πληγωθεί.»

«Να ξέρεις ότι σε μια σύγκρουση το φταίξιμο πέφτει και από τις δύο πλευρές».

Κοίταξα τον Ερμή στα μάτια, για να χωνέψω αυτά που μου είπε μέχρι τώρα. Και του είπα: «Το καταλαβαίνω αυτό που λες, δεν το χειρίστηκα σωστά από την αρχή, έπρεπε να ήμουν σε αυτοπαρατήρηση να χαμογελάσω και να μην δώσω έκταση. Δεν έπρεπε να δώσω σημασία.»

«Θα πρέπει να τα βρεις μαζί του.»

«Πολύ δύσκολο το βλέπω.»

«Ε! τότε θα έχεις να τον αντιμετωπίσεις και στην επόμενη ζωή.»

«Δεν ξέρω τι θα κάνω, θα δω. Άλλο με ενδιαφέρει τώρα που μιλάμε για τα εγώ για κάτι που είχαμε πει για τα εγώ αιτία.»

«Είχαμε πει για το εγώ αιτία ότι ονομάζεται ή αντίμημο ή απατηλό πνεύμα, ότι ανήκει στους ηλεκτρόνιους κόσμους, ότι το εξαλείφει μόνο ο Χριστός. Είχαμε πει ακόμα ότι χρησιμοποιεί το σώμα μας και το πεπρωμένο.»

«Είναι αυτό που λένε ανώτερο εγώ ή υπερεγώ.»

«Δεν υπάρχει ανώτερο εγώ και υπερεγώ, που το άκουσες αυτό;» μου είπε κάπως θυμωμένα.
«Έχω διαβάσει και έχω ακούσει για το υπερεγώ».

«Είναι το ίδιο εγώ, που το παρουσιάζουν σαν εκδήλωση του ΕΙΝΑΙ.»

«Δεν μπορεί να εννοούν το ΕΙΝΑΙ;»

«Όχι. Το ΕΙΝΑΙ δεν έχει εγώ, αυτά τα λένε μαθητές, ψευδό εσωτεριστές, ψευδό αποκρυφυστικών σχολών.»

«Τι εννοούν πραγματικά;»

«Τις υπερθεϊκές φιλοδοξίες, τις απάτες του νου. Ψευδοποιούν την αλήθεια, την

πραγματικότητα, είναι μεγαλομανείς, εγωλάτρες, έχουν μεγάλη αυτοαγάπη,

μερικοί μεγαλομανείς είναι ψυχοπαθείς.»

«Δεν είναι όλοι όλα αυτά που είπες.»

«Ναι δεν είναι όλοι έτσι, υπάρχουν και αυτοί που δεν είναι μεγαλομανείς, θέλουν να αναπτυχθούν ανοδικά, συνήθως είναι χορτοφάγοι, κρίνουν τους άλλους που δεν είναι, πιστεύουν τους εαυτούς τους για αγίους. Δεν θέλω να κρίνω για αυτό να το αφήσουμε εδώ.»

«Δηλαδή αναπτύσσουν το εγώ σε υπερεγώ, έτσι δεν αναπτύσσονται.»

«Κοιτά πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και να είσαι σε αυτοπαρατήρηση, όταν εξαλείφεις ελαττώματα, δεν θα σε προσβάλουν τα ελαττώματα των άλλων. Όταν είμαστε σε ανάμνηση εαυτού είμαστε σε μια παθητική κατάσταση απέναντι στα εγώ του άλλου και έτσι δεν βρίσκει ένα ηθοποιό για να παίξει μια συγκεκριμένη σκηνή.» είπε και με κοίταζε εστιάζοντας προσεχτικά πάνω μου. Είδα πρώτη φορά να εξοργίζεται τόσο, ειδικά όταν ανέφερα για το υπερεγώ, και συνέχισε:

«Είναι αλήθεια ότι ξεκίνησα από τέτοιες σχολές, που δεν εξάλειφαν τα εγώ, απλώς περιόριζαν το εγώ, πιστεύοντας τους εαυτούς τους για αγίους, είχαν μια ψευτοάγια έκφραση, νομίζοντας ότι έφτιαχναν ένα ανώτερο εγώ, σαν να είναι το είναι τους.»

«Εδώ που τα λέμε νιώθω ότι και εγώ έχω φτιάξει το υπερεγώ.»

«Δεν είναι αλήθεια αυτό που λες γιατί από την στιγμή που εξαλείφεις τα εγώ σου και κάνεις διαλογισμό έχεις εμπειρία του ΕΙΝΑΙ σου, έχεις γνώση, έχεις το είναι και το ξέρω και αυτό σου δίνει την κατανόηση. Έχεις κατανόηση.»

«Έχω και εγώ ελαττώματα που θέλουν να προβάλουν αυτά που γνωρίζω.»

«Αφού το βλέπεις δούλεψε το, αλλά να ξέρεις ότι κάνουμε και είναι από ανώτερα επίπεδα συνείδησης, οι άλλοι το βλέπουν δεν χρειάζεται να τους λες τις εμπειρίες σου, ούτε να δείχνεις τι ξέρεις, αυτοί που θέλουν πραγματικά να μάθουν κάτι θα σε βρουν για να μάθουν.»

«Τι εννοείς ανώτερα επίπεδα συνείδησης».

«Πρέπει να έχουμε επαφή με τα μέρη του είναι μας, μια τέτοια επαφή είναι που θα μας βοηθήσει στα αρχικά στάδια να έχουμε εμπειρίες από ανώτερους κόσμους».

«Πως;»

«Με την συγκέντρωση. Και με την βοήθεια του είναι μας δηλαδή του εσώτερου, θα μας οδηγήσουν σε ανώτερους κόσμους.»

«Εμείς δεν μπορούμε μόνοι μας να πάμε όπου θέλουμε;»

«Εσύ ξέρεις που να πάς άμα βγεις από το σώμα σου;»

«Ναι να βρω ένα δάσκαλο να με διδάξει».

«Δεν είναι σίγουρο αυτό γιατί το αστρικό είναι και ο κόσμος των επιθυμιών μας και αυτό που συναντάμε είναι οι επιθυμίες που προβάλλονται από τα εγώ μας, άμα βρεις ένα δάσκαλο πως θα καταλάβεις ότι είναι κατάλληλος να σε διδάξει ή να σε παραπλανήσει.»

«Θα κάνω τον εξορκισμό του Διός.»

«Βλέπω ότι το θυμάσαι αυτό; Μπράβο.»

«Άμα βρω ένα δάσκαλο τι κάνω;»

«Αν είναι δάσκαλος μετά τον εξορκισμό θα σου χαμογελάσει. Πρώτα θα γνωριστείς μαζί του, στη συνέχεια θα σου διδάξει αυτό που χρειάζεται να μάθεις.»

«Δεν μπορούμε μόνοι μας να μάθουμε από τους ανώτερους κόσμους.»

«Όχι.»

«Γιατί;»

«Γιατί αυτός που θέλει να μάθει είναι ο κόσμος του εγώ μας. Αφού δεν έχουμε ελεύθερη την ουσία μας, δεν κινούμαστε συνειδητά. Αυτό που θέλει κάποιος να περιφέρεται ελεύθερα σε αυτούς τους κόσμους είναι γιατί το εγώ θέλει να περιφέρεται και να κάνει ότι θέλει, αυτό το κάνουν όλοι οι μαύροι μάγοι. Για να καταλάβεις όλοι είμαστε ασυνείδητοι στο αστρικό και συνήθως το εγώ μας προσπαθεί να παρασύρει τους άλλους στο ίδιο επίπεδο που βρίσκεται αυτό.»

«Άρα υπάρχουν ελεύθεροι ιππείς στον αστρικό κόσμο.»

«Ναι υπάρχουν αλλά δεν θα τους ονόμαζα ιππείς, αλλά ιερόσυλους, γιατί περιφέρονται ικανοποιώντας τα εγώ τους, συνήθως κινούνται στο κατώτερο αστρικό, κανονικά θα έπρεπε να είμαστε ταπεινοί όπως όταν μπαίνουμε σε ένα ξένο σπίτι ή ιερό ναό.»

«Τότε δεν είναι κανείς ελεύθερος ούτε στους ανώτερους κόσμους.»

«Όσο έχουμε εγώ, δεν μπορούμε να κινηθούμε ελεύθερα, από τα ίδια μας τα εγώ.

Δεν είμαστε άνθρωποι είμαστε εγώ, άνθρωπος είναι αυτός που βρίσκεται ψηλά κινείται επάνω σε ανώτερες διαστάσεις, ελεύθερος από εγώ .»

«Ποια εγώ θα πρότεινες σε κάποιον να σκοτώσει πρώτα;»

«Πρώτα θα πρέπει να σκοτώσει τα εγώ που τον δένουν με την οικογένεια, ότι εγώ έχουμε με τον πατέρα μας, μητέρα και αδέλφια μας.»

«Τον πατέρα μου τον έχω πρότυπο, από μικρός ήθελα να του μοιάσω, τι εγώ να σκοτώσω;»

«Το ίδιο είχε ο πατέρας σου τον πατέρα του. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερος από εσένα, εσύ πρέπει να είσαι ο εαυτός σου έξω από τα εγώ που διαμόρφωσαν την προσωπικότητα του πατέρα σου, για να γίνεις ένα πιο σωστό πρότυπο για τα παιδιά σου.»

«Και μετά ποια εγώ να εξαλείψω.»

«Των συγγενών που συναναστρέφεσαι, γείτονες, υποτιθέμενους φίλους, στο σχολείο, τη δουλειά σου, όλους αυτούς που έχεις τα εγώ τους μέσα σου.»

«Και μετά;»

«Αν καταφέρεις να τα σκοτώσεις όλα αυτά του φυσικού επιπέδου, γιατί είναι λεγεώνες τα εγώ μας, τότε αναλαμβάνει ο Χριστός τα εγώ των ανωτέρων επιπέδων που είναι τα εγώ αιτία.»

«Τι είναι ακριβώς τα εγώ αιτία.»

«Γιατί θέλεις να μάθεις, φτάσε εκεί και μετά θα ξέρεις τι να κάνεις.»

«Απλώς θέλω να ξέρω τι θα συναντήσει κάποιος στην πορεία που ακολουθεί.»

«Είναι τα εγώ που δημιουργήθηκαν, όταν φύγαμε από το απόλυτο από τον Μητροπάτορα, όσο απομακρυνόμαστε από το απόλυτο τόσο πιο πολύ αυξάνεται η μηχανικότητα, η ουσία από μόνη της δεν γνωρίζει και έτσι πέφτει σε λάθη, τότε η ουσία σιγά, σιγά εγκλωβίζεται στα εγώ των ανωτέρων διαστάσεων.»

«Τώρα που μιλάς για τα εγώ αιτία, να σε ρωτήσω κάτι;»

«Ρώτα, τι.»

«Η ουσία τόσο κοντά στο απόλυτο τι λάθη μπορεί να κάνει;»

«Δεν μπορούμε να ξέρουμε μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις, αν σκεφτούμε την ψυχή σαν νεογέννητο μωρό που αναζητά την αγκαλιά στην ασφάλεια της μητέρας και του πατέρα. Εκεί μπορεί να θέλει να πάρει το φως από άλλες ουσίες.»

«Δηλαδή;»

«Εκεί μπορεί να γίνεται ένα λάθος, η ουσία επειδή φεύγει από την αγάπη του πατέρα από το φως, επειδή είναι αγνή και δεν γνωρίζει, εκεί θέλει να νιώσει την ασφάλεια του φωτός, νομίζει ότι μπορεί να αυξήσει το φως και να νιώσει πιο ασφαλής παίρνοντας το φως από άλλες ουσίες ή ανώτερες οντότητες, εκεί δημιουργείται το πρώτο εγώ.»

«Μα έχουμε πει ότι την ουσία την πήραμε από τον Δία ή πως αλλιώς πως τον είχες πει;»

«Μιλάς για τον Ιαλδαβαώθ; για αυτόν τον Θεό που φύσηξε πνοή ζωής στον πρωτοπλασματικό άνθρωπο. Δεν σου αναφέρω την ουσία του ανθρώπου αλλά για την ουσία των ανώτερων όντων που υπήρχαν πριν τον άνθρωπο που και αυτή πρέπει να περάσουν από το γήινο επίπεδο και να εξαλείψουν τα ελαττώματα τους επιστρέφοντας με γνώση από τον κόσμο μας τον κόσμο των αντιθέτων.»

«Γιατί το λες των αντιθέτων.»

«Γιατί από το δέντρο του καλού και του κακού έχουμε δοκιμάσει όλοι, αυτό είναι το δέντρο της γνώσης.»

«Και γιατί το λένε δέντρο;»

«Γιατί συμβολίζει την σπονδυλική μας στήλη.»

«Και γιατί σπονδυλική;»

«Γιατί, πώς να στο πω, γιατί από την σπονδυλική μας διακλαδίζονται όλα μας τα νεύρα, όταν ο άνθρωπος που γεννιέται αγνός στην πορεία χάσει την αγνότητά του, η ενέργεια που χάνει από το άγιο πνεύμα ξαναζωντανεύει τα εγώ μας και αυτά παίρνουν ενέργεια από την μετατρεμμένη ενέργεια κατακτώντας σιγά, σιγά την ουσία μας».

«Τώρα μου έδωσες μια λογική εξήγηση, τώρα καταλαβαίνω καλύτερα γιατί πρέπει να σκοτώνουμε τα εγώ μας και έτσι να εξαλείψουμε τα ελαττώματά μας.»

«Ναι πρέπει να γίνεις ένας στρατιώτης του Θεού, ένας στρατιώτης που είναι σε συνεχή επιφυλακή, δηλαδή σε αυτοπαρατήρηση για να εξαλείψεις με την βοήθεια της Θεϊκής σου Μητέρας και το 3% της ελεύθερης ουσίας σου, τα εγώ που πάνε να σου καταλάβουν το φρούριο, δηλαδή το νου μας, χωρίς να σέβονται τους άρχοντες δηλαδή τα μέρη του είναι μας που βρίσκονται στο ναό δηλαδή στο
σώμα μας.»

Ο Ερμής σηκώθηκε και πήγε προς την βιβλιοθήκη, πάτησε το διακόπτη και φώτισε το χώρο σε όλα του τα σημεία και έφερε την εικόνα του αγίου Γεωργίου.



Τράβηξε την καρέκλα και ήρθε δίπλα μου, λέγοντας: «Αυτή η εικόνα
αντιπροσωπεύει ένα στρατιώτη του θεού με πολλούς συμβολισμούς με μερικούς που σου προανέφερα και θα σε ρωτήσω ξέρεις από πού βγαίνει το όνομα Γεώργιος;»

«Όχι αλλά νομίζω ότι έχει σχέση με τη γη, με τη γεωργία.»

«Γεώργιος σημαίνει, γη και έργο, αυτός που δουλεύει με τη γη και στην
συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρεται σε αυτόν που δουλεύει με τα εγώ του με τα
ελαττώματά του, στο πρόσωπο είναι νέος, έχει ένα ελαφρύ χαμόγελο, που δείχνει την ψυχική του ηρεμία, ο θεϊκός πατέρας τον βοηθάει στην εσωτερική του δουλειά, του συμπαραστέκεται, το λευκό άλογο δείχνει το δεύτερο άλογο που
αναφέρεται και στην αποκάλυψη, που είναι ο αδένας των γενετικών οργάνων ο οποίος είναι αγνός, η ουρά είναι το αποτέλεσμα του αλόγου δηλαδή του αδένα του σεξουαλικού, είναι δεμένη, που συμβολίζει τον έλεγχο του αδένα, το ποτήρι που κρατά ο θεϊκός πατέρας και η θεϊκή Μητέρα συμβολίζει την συνουσία, την συν και ουσία, καταλαβαίνεις;»

«Ναι, για συνέχισε με τα υπόλοιπα σύμβολα.»

«Ο δράκος συμβολίζει το εγώ της λαγνείας, η σπηλιά το ασυνείδητο, τα ασυνείδητα εγώ που έχουμε, και κρατά το άλογο από το αριστερό πόδι του, δηλαδή προσπαθεί να μας ρίξει στην καθέλκυση μέσα από τον αδένα του σεξουαλικού. Με την βοήθεια της θεϊκής Μητέρας όταν την παρακαλάμε σκοτώνουμε τα εγώ μας και το αίμα από το δράκο συμβολίζει τη ζωτική ενέργεια που απελευθερώνουμε.»

«Είχες πει ακόμα ότι απελευθερώνουμε την ουσία, από τα εγώ, την διανοητική ενέργεια, και την σεξουαλική ενέργεια.»

«Όχι δεν είπα διανοητική ενέργεια.»

«Αλλά;»

«Είπα διανοητική ύλη.»

Του έδωσα την εικόνα και ο Ερμής σηκώθηκε την έβαλε στη θέση του. Γυρίζοντας τράβηξε και την καρέκλα στη θέση που την είχε και πριν στραμμένη προς τα μένα και ελαφρά στραμμένη να κοιτάει προς τα έξω. Κάθισε όταν τον ρώτησα.

«Και αυτές οι ψυχές που δεν έχουν δουλέψει με τα εγώ τι γίνεται άμα περάσουν οι 108 ζωές επί 3000 φορές.»

«Άμα δεν περάσουν οι 3000 φορές περνάει στον δεύτερο θάνατο από τις κολάσεις δηλαδή από το καθαρτήριο. Άμα όμως φτάσει στην τελευταία του ζωή και δεν έχει καταφέρει να απελευθερωθεί από τα εγώ από μόνος του, τότε αφού απελευθερωθεί η ψυχή από τα εγώ με το μαστίγωμα που περνάει η ψυχή από τις κολάσεις τότε περνάει στη λήθη,» είπε.

«Για αυτό ο Ιησούς είπε, ότι πρέπει να προσπαθούμε σε μια ζωή να
απελευθερωθούμε,» του είπα.

«Αυτός ο δρόμος είναι πολύ δύσκολος. Θα δεις όταν νομίζεις ότι ελέγχεις ένα ελάττωμα ο Εωσφόρος θα σου βάλει εμπόδια για να δει αν θα ταυτιστείς με το ελάττωμα ή θα το ξεπεράσεις με θάνατο στην πορεία. Δεν πρέπει να το βάζεις κάτω, πρέπει πάντα να σηκώνεσαι και να πολεμάς μέχρι να βγεις νικητής, να προσεύχεσαι και να παρακαλάς του εσωτερικούς σου γονείς να σε βοηθάνε, θα δεις ακόμα ότι θα αρχίσεις να τους αισθάνεσαι, ακόμα μπορεί να δεις σε συνειδητή φαντασία και τη μορφή που έχουν.»

«Η αλήθεια είναι ότι τους έχω νιώσει μέσα μου, στο είχα πει εξάλλου.»

«Ναι το ξέρω, έτσι δεν θα νιώσεις ποτέ μόνος σου, ακόμα και ας ήσουν μόνος πάνω στη γη.»

«Πρέπει να φύγω τώρα.» του είπα

«Ήθελα να σου πω ακόμα ότι ένας στρατιώτης του Θεού, για να νικήσει τα εγώ του χρειάζεται να έχει πειθαρχεία και θέληση, με την θέληση αποκτά πειθαρχεία στους διάφορους πειρασμούς που θα του παρουσιάζονται μπροστά του, για να τα νικά με τον θάνατο, γιατί μας μένει σαν λάφυρο η χριστική ενέργεια που παίρνουμε από τα εγώ.

«Ερμή θα ήθελα πολύ να σε ευχαριστήσω για ότι μου προσφέρεις σε αυτόν τον δύσκολο δρόμο της γνώσης.»

«Το Είναι σου να ευχαριστείς που σε βοηθάει να πάρεις αυτήν την γνώση, αν και ζούμε σε μια δύσκολη εποχή με πολλούς πειρασμούς που πρέπει να ξεπεράσουμε.»

«Βλέπω ότι έχει σκοτεινιάσει αρκετά πρέπει να φύγω και ευχαριστώ και πάλι.»

«Θέλω να σου δώσω ένα βιβλίο την αποκάλυψη της αποκάλυψης το δίνω μόνο φωτοτυπημένο, για αυτό άμα θέλεις να το δώσεις κάπου, μόνο φωτοτυπημένο θα το δίνεις, χωρίς να βγάλεις κέρδος από αυτό, άμα στο ζητήσουν και δυσκολεύεσαι πάρε μόνο τα λεφτά από την φωτοτυπία. Αργότερα θα σου δώσω άλλο ένα βιβλίο τις διαλέξεις αυτής της γνώσης.»

Πήγε στην βιβλιοθήκη μου έδωσε το βιβλίο τον καληνύχτισα και έφυγα για το σπίτι μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: